• Restaurang
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 109 US$/natt.

Hotel Casa 1800 Granada(Granada)
Boka nu, betala på plats
Official Site
Rabattmeddelande! 46 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 46 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 162 US$/natt.

Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 86 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 90 US$/natt.

Alhambra Palace Hotel(Granada)
Boka nu, betala på plats
Official Site
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 170 US$/natt.

Puerta de Las Granadas(Granada)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 59 US$/natt.

Barcelo.com
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

Granada Centro Hotel(Granada)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 58 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 58 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 92 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 72 US$/natt.

Hotel Cerro Del Sol(Granada)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 24/07
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 68 US$/natt.

Omdömet skrevs 5 november 2012

Tips för att välja rum: we had room 6 which was delightful, next to the lift but we did not hear it at all
  • Bodde här: oktober 2012, reste som ett par
Omdömet skrevs 19 oktober 2012

Tips för att välja rum: ground floor for value and minimal suitcase lugging
Omdömet skrevs 9 oktober 2012

Tips för att välja rum: We paid extra for the room at the top with wonderful views of the Alhambra and it was well worth it, it's quite small, but beautiful and we would book it again any time!
Omdömet skrevs 2 oktober 2012

Tips för att välja rum: No restaurant in the hotel but lots to choose from in the area. Try and get a room with an outside window.
Omdömet skrevs 20 september 2012

Tips för att välja rum: Room 15 is the highest in the beautifully renovated old building and has views of the Alhambra and no neighbors to disturb you.