“En mysig restaurang med god mat och bra service.”

El Trillo Resturante
Rankad som nr 15 av 1 751 Restauranger i Granada
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 27 september 2018 från mobil enhet

Lite dyrare än vad vi tänkt för en lunch men värt varje krona. Maten vällagad av finaste råvaror, miljön var mysig och service av vår servitör, Guillermo, var trevlig. Klart värt ett besök.

Tack Mona N

Omdömet skrevs 27 september 2018 från mobil enhet

Inte billigt, men värt varje krona. Vår kypare Guillermo skötte sig utmärkt, och maten var himmelsk.

Tack FiggeB1
Omdömet skrevs 17 augusti 2018

Vi åt svart ris med minibläckfiskar vilket var det bästa vi åt under hela vår resa i Spanien! Jag ångrar att vi inte gick hit även våra andra kvällar i Granada eftersom inget kunde mäta sig i detta. Servicen var också mycket bra. Tyvärr var terrassen stängd på grund av ombyggnad med det glömdes snabbt bort av den trevliga servicen och maten. Boka bord i god tid eller gå dit när de öppnar.

Tack Lethz
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Både jag och min sambo var sugna på paella, och hade fått tips på internet att El Trillo skulle man gå till. När vi väl var där mötte Pablo oss vid porten och han kändes som en gammal vän. Men när menyn kom såg vi att ingen renodlad paella fanns, utan versioner på den klassiska rätten. Vi båda valde bläckfisk med svart ris och alger. Och vilken fantastisk smaksensation. Varje tugga var en upplevelse, och man ville inte att det skulle ta slut. Småkitschig miljö och en härlig uteterrass gjorde verkligen kvällen magisk.

Tack Erik B
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Åt en fantastisk trerätters meny.
Biffen var helt underbar.Servicen var mycket bra. Resturangen var mycket personlig.Belägen på en mycket vacker plats. Kommer att besöka resturangen nästa gång som jag kommer att besöka Granada.

Anne

Tack Anne W

Resenärer som tittade på El Trillo Resturante tittade också på

Granada, Grenada provinsen
Granada, Grenada provinsen

Besökt El Trillo Resturante? Berätta vad du tyckte!