“Spännande”

Puerta de la Alhambra
Rankad som nr 1 027 av 1 701 Restauranger i Granada
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Här pratades ingen engelska, vilket gjorde att vi fick lita på vad personalen serverade. Det blev gott! Fläsklägg som var riktigt mört. Sedan fick vi smaka på en gryta medan vi väntade på maten. Trevlig personal som gjorde allt vad de kunde för att vi skulle känna oss nöjda.

Tack Pernilla O
AnaRM90, Community Manager på Puerta de la Alhambra, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2018

Tack, kom tillbaka snart

Omdömet skrevs 27 juni 2018

Omdömet skrevs 28 maj 2018

AnaRM90, Community Manager på Puerta de la Alhambra, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2018

Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 6 maj 2018 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Puerta de la Alhambra tittade också på

Granada, Grenada provinsen

Besökt Puerta de la Alhambra? Berätta vad du tyckte!