“Helt fantastiskt och fin utsikt”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
17 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 2 Skribent
5 omdömen
5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Helt fantastiskt och fin utsikt”
Omdömet skrevs 24 juni 2017 för en vistelse i juni 2017
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Mycket fin lägenhet rent och fräscht .nära till allt, vi rekommendera detta boendet vi var två vuxna o två barn . Eleazar var mycket trevlig och hjälpsam.
Vi kommer att boka detta boendet nästa gång vi åker till Torremolinos

jul 7 2017
Thanks Lena, I am very glad that you had a nice holidays and I hope to see you again soon.
aimsee33
Nordirland, Storbritannien
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 17 oktober 2017 för en vistelse i oktober 2017

okt 19 2017
Thank you very much for your feedback!, you are a wonderful family and it would be great to see you again.
Sandy216
Broughton Astley, Storbritannien
Nivå 3 Skribent
14 omdömen
5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 för en vistelse i oktober 2017

okt 13 2017
Thank you very much Sandy!
Manchester, Storbritannien
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 för en vistelse i september 2017

okt 11 2017
Thank you very much!, I hope to see you soon.
Kilbarchan, Storbritannien
Omdömet skrevs 29 september 2017 för en vistelse i september 2017

okt 1 2017
Thanks Fiona, I'm very glad that you had a great holidays here and it would be very nice if I can see you soon.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera