2 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
Priceline
Etrip
Expedia.com71 US$
travelup.com88 US$
Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Medelklass hotell med bra läge på stranden, 700meter till hamnen Benalmádena
och ca 2 km tillcentrum Torremolinos.
Hotellet är lite tråkigt slitna rum, fina balkonger.
Betal wi-fi på rummen som fungerar dåligt går ej att kolla film youtube mm.
Dålig frukost lite att välja på kall bacon.
Bra städning, trevlig personal.

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack Franke187
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Vi har besökt Malaga tidigare (Riviera del sol). Vi bokade La Barracuda Hotel på grund av läget. Frukostbuffén höll klart bra klass (det var enda måltiden vi tog på hotellet). Personalen var trevlig, och mycket hjälpsam. Rekommenderas!!

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Wmicke59
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Hotellet har ett perfekt läge, bara strandpromenaden skiljer det från själva stranden och in till Benalmadena tar det ca 5 minuter att gå.

Själva hotellet är ganska slitet och det känns som att det finns ett uppenbart behov av renovering det är mycket som är slitet, allt från soffor till solstolar, en del renovering förekom när vi bodde där. Städning var ok, handdukar byttes en gånger under våra fyra dagars vistelse och man fyllde också på ordentligt med schampo, tvål och toapapper.
Sängarna var ok. I kylen fanns en flaska vin och en flaska vatten vid ankomst liksom en del färsk frukt, trevligt att de sätter in detta. Inför vår ankomst mailade jag hotellet ett par frågor och fick svar på ca. 2 timmar, det får man säga är bra och mycket snabbt. Överhuvudtaget var personalen både trevlig och tillmötesgående.
Vi hade halvpension och när det gäller maten finns mer att önska, varken frukost eller lunchen kändes tillagad med omsorg, tyvärr.

Summan av det hela är att läget är perfekt, personalen trevlig och bra men hotellet är absolut i behov av renovering och en del inventarier så som tex.soffor och solstolar behöver bytas ut och maten kunde varit bättre.

Rumstips: Välj rum med utsikt mot poolen då har du sol nästa hela dagen, Undvik rum mot gatan
Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack Claes K
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Hotellet har genomgått renovering sen senaste besöket, hotellet ligger en gångväg från stranden, om man inte vill bada i havet finns det en stor pool och ok tennisbana. Stor frukost med mycket varm mat att välja mellan. 20 min från flygplatsen.

Datum för vistelsen: november 2017
1  Tack lunkanit
Omdömet skrevs 14 november 2016

Standard hotel med ett kanon läge vid stranden. Servicen är bra. Maten är väl ingen höjdare men det finns närhet till många bra restauranger.

tips 200meter uppför ligger Torremolinos bästa restaurang Caliu

Datum för vistelsen: september 2016