Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Hotellet har ett perfekt läge, bara strandpromenaden skiljer det från själva stranden och in till Benalmadena tar det ca 5 minuter att gå.

Själva hotellet är ganska slitet och det känns som att det finns ett uppenbart behov av renovering det är mycket som är slitet, allt från soffor till solstolar, en del renovering förekom när vi bodde där. Städning var ok, handdukar byttes en gånger under våra fyra dagars vistelse och man fyllde också på ordentligt med schampo, tvål och toapapper.
Sängarna var ok. I kylen fanns en flaska vin och en flaska vatten vid ankomst liksom en del färsk frukt, trevligt att de sätter in detta. Inför vår ankomst mailade jag hotellet ett par frågor och fick svar på ca. 2 timmar, det får man säga är bra och mycket snabbt. Överhuvudtaget var personalen både trevlig och tillmötesgående.
Vi hade halvpension och när det gäller maten finns mer att önska, varken frukost eller lunchen kändes tillagad med omsorg, tyvärr.

Summan av det hela är att läget är perfekt, personalen trevlig och bra men hotellet är absolut i behov av renovering och en del inventarier så som tex.soffor och solstolar behöver bytas ut och maten kunde varit bättre.

Rumstips: Välj rum med utsikt mot poolen då har du sol nästa hela dagen, Undvik rum mot gatan
Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack Claes K
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Hotellet har genomgått renovering sen senaste besöket, hotellet ligger en gångväg från stranden, om man inte vill bada i havet finns det en stor pool och ok tennisbana. Stor frukost med mycket varm mat att välja mellan. 20 min från flygplatsen.

Datum för vistelsen: november 2017
1  Tack lunkanit
Omdömet skrevs 14 november 2016

Standard hotel med ett kanon läge vid stranden. Servicen är bra. Maten är väl ingen höjdare men det finns närhet till många bra restauranger.

tips 200meter uppför ligger Torremolinos bästa restaurang Caliu

Datum för vistelsen: september 2016
Tack lengew
Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Hotellet var OK, nära till havet och bra solmöjligheter.
Maten var lite känsla av skolbespisning och inte alltid varm, fans dock flera valmöjligheter och bra sallad.
Städningen var inte bra, även om de fick dricks så fick man ingen ordentlig städning.
Ex vi bad om rena glas och byta sängkläder (vi bodde där i 8 nätter och önskade byte efter 4 nätter) men det gick inte.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Helena T
Omdömet skrevs 24 december 2015

Vi bodde i tre rum i rad på översta 10:vån. med en stor solig balkong och underbar utsikt över stranden och dess fina promenad flera kilometer längs med, just nu renoveras deras ute-pool med lite störande väsen som vi fått info om innan,
men dess trevliga personal och service samt det fina läget gjorde att man trivdes bra ändå, inget nytt hotell el. lyxigt men du får valuta för vad du betalar, nära till strand/promenad/taxi/barer/restaur./affärer och ca: 5 km till Torremolinos centr.

Rumstips: Rummen med balkongutsikt mot poolen o tennisbanan har sol mellan kl. 9-17 vintertid
Datum för vistelsen: december 2015
1  Tack KA5607