• Precis vid stranden
Melia Costa del Sol(Torremolinos)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 172 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 197 US$/natt.

MedPlaya Hotel Pez Espada(Torremolinos)
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 39 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 39 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 279 US$/natt.

Hotel El Pozo(Torremolinos)
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 132 US$/natt.

Hotel Isabel(Torremolinos)
Priceline
Boka nu, betala på plats
  • Gratis frukost
Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Mycket prisvärt!)
Bajondillo Apartments(Torremolinos)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 156 US$/natt.

Omdömet skrevs 23 januari 2018

Ett härligt hotell med mestadels fina rum med havsutsikt.
Rummen helt ok i storlek. Bra wifi. Bra städning. Mycket fin pool och trädgård. Gott om solstolar ( januari).
Trevlig stämning och glad personal.
Men- stort minus för köket! Ibland helt usel mat.!
Jag var här 2017. I år 2018 är maten ännu sämre.
Men - åkte med Albatros.... Billigt för tre veckor.

Tips för att välja rum: Välj rum med balkong åt väster och över våningsplan 4. Helst våning 7. Hotellet ligger nära stranden, alldeles ovanför strandpromenaden.
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack 11 661
Omdömet skrevs 18 januari 2018

Fräscht hotell med bra läge vid strandpromenaden i Torremolinos. Vi har varit här i två veckor och haft en bra tid. Det är nära till stranden, restauranger och mataffärer för den som önskar. Maten är mycket varierande, med mycket fiskrätter och fräscha grönsaker.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
1  Tack Lars J
Omdömet skrevs 16 januari 2018

Ensidig frukost med inte tillräckligt varierande livsmedel.
Livsmedel med dålig kvalitet, lägsta lågbudgetklass, ofräscht och dålig presentation. Oaptitlig frukos!

Dålig service och hygien i matsalen.

Tips för att välja rum: Välj inte rum på plan 1-3. Flamenco dans hörs.
  • Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Adeur
Omdömet skrevs 30 december 2017

Vi var tre veckor på hotell Amaragua och trivdes väldigt bra.
Rummet hade "snedutsikt" mot havet och sol på balkongen från kl 12 till solnedgången. Något lyhört. Speciellt när man flyttar stolar mm. Det vore bra om alla ben hade mjuka "tassar" så skulle oljudet minimeras.
Rent och snyggt överallt. Utmärkt inomhuspool med 29 gr i vattnet. Utomhuspoolen var fin, men vattnet för kallt i December. Flera spelbord finns i ett lugnt område, som var bra för bridgespel. Borden kunde ha varit något större så hade det varit utmärkt. Trevlig personal i reception, matsal och bar.

Tips för att välja rum: Bäst är att bo högst upp. Våning 7 åt sydväst.
  • Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Anders70
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Mycket lätt och trivsamt att leva här.
Nära till fina promenader och nära till Malaga.
Fin service från personal. Och inte minst en julmiddag i toppklass med fantastisk insats från köket och serveringspersonal .

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Lars Olof M