Omdömet skrevs 18 januari 2018

Fräscht hotell med bra läge vid strandpromenaden i Torremolinos. Vi har varit här i två veckor och haft en bra tid. Det är nära till stranden, restauranger och mataffärer för den som önskar. Maten är mycket varierande, med mycket fiskrätter och fräscha grönsaker.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
1  Tack LarsJ1344
Omdömet skrevs 16 januari 2018

Ensidig frukost med inte tillräckligt varierande livsmedel.
Livsmedel med dålig kvalitet, lägsta lågbudgetklass, ofräscht och dålig presentation. Oaptitlig frukos!

Dålig service och hygien i matsalen.

Tips för att välja rum: Välj inte rum på plan 1-3. Flamenco dans hörs.
  • Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Adeur
Omdömet skrevs 30 december 2017

Vi var tre veckor på hotell Amaragua och trivdes väldigt bra.
Rummet hade "snedutsikt" mot havet och sol på balkongen från kl 12 till solnedgången. Något lyhört. Speciellt när man flyttar stolar mm. Det vore bra om alla ben hade mjuka "tassar" så skulle oljudet minimeras.
Rent och snyggt överallt. Utmärkt inomhuspool med 29 gr i vattnet. Utomhuspoolen var fin, men vattnet för kallt i December. Flera spelbord finns i ett lugnt område, som var bra för bridgespel. Borden kunde ha varit något större så hade det varit utmärkt. Trevlig personal i reception, matsal och bar.

Tips för att välja rum: Bäst är att bo högst upp. Våning 7 åt sydväst.
  • Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Anders70
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Mycket lätt och trivsamt att leva här.
Nära till fina promenader och nära till Malaga.
Fin service från personal. Och inte minst en julmiddag i toppklass med fantastisk insats från köket och serveringspersonal .

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Lars Olof M
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Hotell beläget vid Torremolinos fantastiska strandpromenad.
Mycket vänlig personal, när jag klagade på ond rygg fick jag genast en mjuk extramadrass.
Perfekt havsutsikt.
Frukosten perfekt, till middagen skulle man önska lite mer fantasi, men fanns alltid något som passade.
Rummen skulle behöva en uppfräschning .

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Gun Marie J