Melia Costa del Sol(Torremolinos)
Marconfort Griego Hotel(Torremolinos)
  • Frukost ingår
Marconfort Beach Club Hotel(Torremolinos)
  • Fri parkering
Hotel El Pozo(Torremolinos)
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 138 US$/natt.

Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Mycket prisvärt!)
Bajondillo Apartments(Torremolinos)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Orbitz.com
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 23 november 2016

Matsalen är ett kaos, ständigt köande o virrvarr av hänvisande kypare och personal som irrar omkring!
Verkar stökigt och stressigt, att dessutom nästan bli utkörd pga fler gäster som vill komma till bords?
Rummen helt OK lika som städning.
Underhållning på kvällarna har försämrats tyvärr. Den pianospelande musikanten
hade fått sällskap av en världsstjärna? Väldigt hög volym och framtoningen var väldigt obekvämt för oss, Varför inte låta Albatross sköta musiken, eller skaffa
en riktig musikant som passar pensionärer? 96% av alla gäster är ju pensjo, och skulle någon barnfamilj ta in så nog har de en unge som skriker och gnäller hela tiden(sista veckan?)
Hotellet ligger väldigt bra för utflykter o promenader på den fina strandpromenaden, nära till havet, Poolen är inte att tänka på och sola vid poolen kan man glömma, flugor så in i bomben!

Tips för att välja rum: up up high on south side
  • Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Greenwood92
Omdömet skrevs 29 mars 2016

Amaragua:

Dålig, mycket dåligt, att man inte kan sitta och äta inne i Bar-Restaurant La Ola utan tobakrökning.

Samtidigt som det finns en skylt när man kommer in på hotellet att rökning är förbjudet.

Hotellet tar ingen hänsyn till de kunder som vill inte, tål inte rökning av hälsoskäl.

Paradoxen: Icke rökare måste sitta ute och rökare sitter inne i restaurangen och röker.

Tips för att välja rum: Rummen med havsutsikter 4-7 våning.
  • Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack Adeur
MSHoteles, Director General på SENTIDO Amaragua, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2016

Dear Adeur,

Answering your report about smoking, there are signals at the hotel entrance informing that somking is forbidden, following the spanish legislation. Anyway all the smokers can enjoy our wonderful garden and terraces, close to our lobby Bar and La Ola restaurant, to smoke if they wish.

Everybody is welcome in Amaragua hotel, Somokers and non smokers, but we have to respect non smoker guests.

Omdömet skrevs 25 mars 2016

Reste med Albatross till Costa del Sol hotell Amaragua i mars.
Hotellet är definitivt inte **** receptionen är magnifik likaså läget vid strandpromenaden
För övrigt är hotellet ganska bedagat, poolen är inte uppvärmd höll 14 grader.
Maten är inget märkvärdigt förutom frukosten som är bra. Strandhanddukar ingår inte går att hyra för en deposition på 10 euro st. + 1 euro i kostnad vid byte.
Klistrade mattor i korridorer till rum gamla o rynkiga lätta att snubbla över.

Tips för att välja rum: Rum mot strandpromenad bra balkong övriga rum sidoläge med närhet till övriga byggnader
  • Bodde här: mars 2016, reste som ett par
1  Tack Gun Marie J
MSHoteles, Director General på SENTIDO Amaragua, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2016

Dear Gun Marie

First of all I would like to thank you for your detailed review regarding our hotel. We really appreciate the time you have taken to write comments about our hotel.

It´s true thta we get 10 € only for deposit for every pool towel, this amount is given back to the guests when they give the towels back.

On the other side we inform you that our corridors carpets will be changed this summer, following the refurbishment policy of this hotel.

We really hope to welcome you back again at SENTIDO MS AMARAGUA HOTEL.

Omdömet skrevs 16 mars 2016

Vi reste med Albatros 4 veckor i februari 2016. Vi var nöjda med nästan allt. Tyckte maten var jättebra. Proffsig o effektiv personal. Tyckte att sängarna var för hårda för våra ryggar, vilket vi påpekade i receptionen. Fick fina mjuka övermadrasser samma dag. Över huvudtaget så försöker dem att tillfredställa gästerna efter bästa förmåga. Vi kommer nog tillbaka. Tack till alla!! Rosemarie och Per

Tips för att välja rum: Rummen högst uppe på södra sidan kommer vi be om nästa gång!!!
  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack rosemarie1940

Dear Mrs. Rosemarie,

Thank you for your time and the score you gave Amaragua Hotel. We feel really grateful about your comments and it would be a pleasure to welcome you again.

Omdömet skrevs 2 mars 2016

Det är synd att kalla det städning jag kallar det flytta smuts. Går man i strumpfötterna på golvet ser strumporna ut som fårtossor. Maten hyfsad men ofta köer till matsalen både till frukost och till middag. Servicepersonalen i matsalen är jätte trevliga. Fel anmäler jag att kylskåpet sakar kyla ifrågasätter dom mej. Jag fick felanmäla 3 ggr reseledarna 2 ggr innan dom fattade att skåpet var trasigt. Jag kan bedöma om det är varmt eller kallt i ett kylskåp utan att bli dumförklarad.

Bodde här: februari 2016
Tack Rolf J
MSHoteles, Director General på SENTIDO Amaragua, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2016

Dear Guest,

we are really surprised for your comment about the cleaning, cause that is one of our best valued points by our guests in Amaragua Hotel.

we are very pleased about the kindness of our restaurant staff.