Melia Costa del Sol(Torremolinos)
Bajondillo Apartments(Torremolinos)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 129 US$/natt.

Melia.com
  • Precis vid stranden
  • Precis vid stranden
Marconfort Griego Hotel(Torremolinos)
Melia.com
  • Frukost ingår
Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Mycket prisvärt!)
Hotel Isabel(Torremolinos)
Priceline
SENTIDO Amaragua(Torremolinos)
galahotels.com
Omdömet skrevs 15 februari 2017 från mobil enhet

Jätte bra hotell, med bad både inne och ute , mycket trevlig personal, rekommenderar!! God mat, bra service, alltid goda bufféer. Stort hotell, va där på lågsäsong, alltid plats på restaurangen, härligt med havet precis utanför.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
2  Tack Sofia H
Lynda B, Front Office Manager på Marconfort Beach Club Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2017

Hej Sofia härligt att höra från dig och tack så mycket för att skicka in din recension till oss. Vi är mycket glada över att du hade en fantastisk semester med oss, och att du hittat vår personal vänliga och uppmärksamma. Tack igen.

Omdömet skrevs 29 januari 2017

Trevligt hotell som egentligen inte motsvarar de stjärnor som anges, MEN det är mycket prisvärt. All-inclusive ingår och hotellet är jättebilligt vilket gör att du kan lugnt äta ute utan att tänka på det. Vi hade läst mycket dåligt om hotellet om magsjuka m.m. men något sådant verkade inte finnas och svårt att se att det skulle vara något problem med hygienen här. Handsprit utanför restaurangen som förövrigt serverade mat nästan dygnet runt. Alla drycker av hög standard. Vintertid rekommenderas balkongerna som vetter mot solen. Annars varmt och gott på rummet, aldrig några problem. Bra sängar. Det jag skulle påpeka att det är hög medelålder på gästerna. Hade även läst negativt om personalen, men vi upplevde bara positiv och hjälpsam personal såväl i baren och restaurangen som i receptionen. Fick hjälp med att hyra bil, byta till rum med solig balkong, har kvar rummet till 18:00 på avresedagen, aldrig några problem. Vi mötte personalen med ett leende och ett tack, kan ju vara att alla gäster inte gör det.

Tips för att välja rum: Fina balkonger vintertid i syd/väst läge.
  • Bodde här: januari 2017, reste som ett par
3  Tack Marja1966
Omdömet skrevs 5 november 2016 från mobil enhet

Spenderade en vecka på detta hotell i samband med en tävling och träningsläger i judo. Deltagare från hela Europa bodde på hotellet under 7dagars tid. Under denna period blev 3 av 9aktiva i mitt lag matförgiftade, 6st i finska laget, 6st i Tyska laget och 3st i Österrikiska laget. Troligtvis fler. Hotellet i sig har ett bra läge och ok standard (dock dåligt wi-fi). Men Buffén var under all kritik

Bodde här: november 2016, reste i arbetet
3  Tack Johan H
Omdömet skrevs 13 juni 2016

Vi bodde en vecka på detta all-inclusive hotell med min familj, två vuxna och två barn 11 och 7 år i maj 2016. Vi bodde högst upp i ett superior rum med suverän utsikt. Rummet hade fräsch toalett/badrum i övrigt lite gammaldags inredning och ganska okej sängar. All-inclusiven var helt ok men var ganska tråkig. Pizza och pasta hörnan uppskattades av barnen! Väldigt lite spansk mat tycker vi vilket var tråkigt, en kväll bjöd de på detta som var mycket bra. Poolen helt ok. Ett helt ok hotell för pengarna. Men wifi fungerade extremt dåligt, ett klart minus måste jag säga.

Tips för att välja rum: Välj superiorrummen
  • Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack Jahe70
Lynda B, Front Office Manager på Marconfort Beach Club Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2016

Thanks for your review for our hotel and your comments. Yes, our suites are lovely with a spectacular view. Happy to hear you enjoyed our pizza corner in the restaurant it is very popular with our guests.

Omdömet skrevs 31 december 2015

Beklagar de negativa rader om hotellet. Inredningen på rummet är sparsamt men sängarna är av bästa kvalité. Städningen fungerar bra. Vi har tillbringat 2 veckor i samma rum och byte av sängkläder, handdukar fungerade bra. Konceptet med all-inclusive bjöd rikligt på mat, frukt och dryck från tidigt morgon till sena kvällar.
Kalgomål mot rastaurangen värkar vara inaktuellt då de gör allt för att minska risken för gästerna. Vid dörren erbjuds handsprit från en automat och de fina vita damastdyken byts efter varje gäst och avslutad måltid. Personalen är trevlig och hjälpsam utan undantag. Internet anslutningen som hotellet bjuder på fungerar bra. Beklagligt att säkerhetsboxen i varje rum är avgift belagt. Med tanke på hotellets allmänna tillmötesgående är detta en onödig miss. Boka gärna rum från femte våningen och upp speciellt rum -12 och -14 med underbart utsikt över havet och strandpromenaden.

Tips för att välja rum: Boka gärna rum på polsida då kan ni sola på den rymliga balkonden större delen av dagen.
  • Bodde här: december 2015, reste som ett par
1  Tack Karl K
Lynda B, Guest Relations Manager på Marconfort Beach Club Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 januari 2016

Hej Karl härlig att höra från dig och tack för att skicka oss din rapport för vårt hotell. Vi värdesätter dina synpunkter och vi är så glada att du planera din semester med oss, och vi ser fram emot att träffa er igen inom en snar framtid.