Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (492)
Filtrera omdömen
492 resultat
Medlemsbetyg
184
173
76
28
31
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
184
173
76
28
31
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 492 omdömen
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Detta hotell har ett bra läge. Centralt till en vacker strand och nära till lokala butiker. Det rum vi hade var mycket rymligt och rent. Den enda plumpen kunde se var att möblerna i balkongen var smutsigt och behövde rengöras ner. Det fanns ett härligt urval av mat och personalen var villiga för att hjälpa till. Vi skulle återvända till detta hotell igen.

3  Tack _karen_carr30
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Marta L, Director de Relaciones Públicas på Hotel Fenix Torremolinos, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2017
Google-översättning

Dear Karen.
We would like to thank you for taking the time to share your recent stay.
I am pleased to read that you had a fantastic stay and found our staff capable to make your stay enjoyable; it is such a pleasure to receive such positive feedback.
Other travellers will really appreciate all the detail provided in your comment.
We look forward to welcoming you back to Hotel Fénix Torrmeolinos soon.
Have a wonderful day,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marta L, Director de Relaciones Públicas på Hotel Fenix Torremolinos, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marta L, Director de Relaciones Públicas på Hotel Fenix Torremolinos, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marta L, Director de Relaciones Públicas på Hotel Fenix Torremolinos, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marta L, Director de Relaciones Públicas på Hotel Fenix Torremolinos, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen