Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Hotellet är godkänt ligger väldigt nära stranden. Vi har lägenhet med havsutsikt från balkongen.
Det finns pool spelhörna frisör mataffär och restaurang mm uppträdande för barn och vuxna.
Det finns även tennisbana, minigolf, massage mm.
Hotellet har liveuppträdanden på kvällarna.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack nenne68
Omdömet skrevs 23 oktober 2015 från mobil enhet

Perfekt läge vid slutet av Carihuela stranden. Hör har du nära till allt. Fräscha rum/lägenheter med kök, kylskåp och micro.
Bra frukost buffe men undvik lunch/middag. Du har drygt 100
krogar inom 1 km radie. Då får du mat som du vill ha.
Fin trädgård där du ligger gratis! På stranden 10 m ner betalar
du 10 € för 2!!! Hit kommer vi tilbaka!

Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
1  Tack MogV6
Omdömet skrevs 27 juli 2015

Bodde 10 dagar på Sol Timor lägenhetshotell. Det vi tyckte var bra var läget med nära till stranden, bra stort poolområde, livsmedelsaffär i bottenvåningen. Mindre bra var slitna rum, betalning för solstolar vid poolen varje dag, uruselt wifi. Riktigt dåligt var också drinkarna som serverades i baren. Gjorda utan finess och kunnande med billiga ingredienser. Totalt sett ändå ett helt okey hotell tack vare läget.

• Bodde här: juni 2015, reste som ett par
Tack Britten2015
Omdömet skrevs 26 juli 2014

Bra läge men lite sunkig standard jämfört med vad Melia normalt står för i sitt utbud. Städet var dåligt, men personalen var vänliga och bra att ha att göra med. Vårt rum hade en avloppslukt via AC som inte gick att åtgärda men vi fick byta till annat rum så ok till slut.

• Bodde här: juli 2014, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Melia Hotels International
Tack Yamilet L
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 september 2011

Fotot på rummet på hemsidan hade ingen överenstämmelse med den faktiska lägenhet vi fick.
Otäck lukt varje gång vi gick in, men den försvann när dörrar och fönster öppnades.
Lägenhetens möbler och färg var slitna,och svarta märken överallt.
Soffan var mycket obekväma att sova i.
Trädgård, pool och faciliteter var mycket bra.
Utmärkt läge nära Benalmádenas småbåtshamn, låg också precis vid området runt Sol Timor som är fullt av barer och restauranger (främst irländska, inte säker på varför).
Personalen hjälpsam och vänlig.
Hotellparkering kostade €5 per dag.

4  Tack marchamona