Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
7 personer tittar på det här hotellet
Priceline
81 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-22
Boka nu, betala på plats
Expedia.com
80 US$
Se erbjudande
Hotels.com
80 US$
Se erbjudande
Travelocity80 US$
Orbitz.com80 US$
CheapTickets80 US$
Visa alla 11 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (3 825)
Filtrera omdömen
3 825 resultat
Medlemsbetyg
1 684
1 418
503
137
83
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 684
1 418
503
137
83
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 3 825 omdömen
Omdömet skrevs 12 augusti 2019

Hotellet ligger nära stranden, har ett bra poolområde och en bra frukost men det är där det positiva slutar. Extremt långtid att checka in, vad behöver ta så lång tid? Vi fick inte vårt ena rum förrän kl 16 även om det står att incheckning är från kl 14, ok att vi fick det andra rummet redan kl 11 men ändå!?! Det rum vi fick vänta på var för tre gäster men de hade missat bädda i extrabädden och inte heller fanns handdukar till alla gäster, något vi fick väntan på under några timmar efter att vi påpekat bristen. Små otrevliga balkonger utan charm (endast två stolar även om vi var tre gäster. Vad ni än gör... ta inte halvpension, maten till middagen är katastrofalt dålig med okunnig serveringspersonal som knappt kan engelska. Vi tycker att man bör bli erbjuden att få prova ett vin för 13-16 EUR men erbjöds endast provsmakning en av fyra kvällar. Tyvärr fanns inte kaffe på kvällen till middagen utan blev hänvisade att gå någon annanstans. Till söta desserter ville vi gärna få kaffe, något man kan tycka att de borde kunna erbjuda (borde kunna ingå i halvpensionen);

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste med familjen
Tack Ralmis
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SolTorremolinos, Director de Relaciones con Clientes på Sol Torremolinos - Don Pablo, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2019
Google-översättning

Dear Ralmis

First of all let us thank you for have choosen Sol Don Pablo and for your time to share your experience with all tripadvisor users. We really appreciate your good comments regarding to our wonderful pools also about our breakfast. On the other hand we truly regret that our check in service was not as you expected. We honestly have taken note of your comments about the staff operative during this time. We have informed them and the direct responsible of the service in order that this unusual situation it will not happen again in the future.

We remain at your entire disposal and will be very pleased to welcome you back and ensure that you have a perfect experience.

Kind regards,
Ana

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 januari 2019 från mobil enhet

Okej men inte mer.
Lång väntan för incheckning tre bakom disken men endast en som checkade in.
Vi hade bokat med tre sängar men fick en dubbel och en extrasäng.

Ingen övrig information och vid utcheckning fick vi veta varför safebox på rummet inte fungerade. Vi skulle sagt till vid incheckning eftersom det kostar extra.

Hade halvpension vilket var praktiskt. Få öppna restauranger i närheten i december. En matsal snarare än restaurang men maten okej. Man blir mätt. Vällagat men mer som en lunchmatsal med buffé. Stort urval och det finns något dör alla. Bra salladsbord. Desserterna verkade vara uppskattade.
Frukosten bättre men kaffet mycket svagt. Hade med i egen liten burk så det fungerade.

Nära havet och pool finns. Parkering finns gratis på gatan.
Som sagt, ok för en natt och kan tänka mig bo här igen om jag behöver en billig och bra övernattning för 2. Inte 3 om man inte gillar extrasäng.

Datum för vistelsen: december 2018
Restyp: Reste med familjen
2  Tack rainbowroom
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SolTorremolinos, Guest Experience på Sol Torremolinos - Don Pablo, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2019
Google-översättning

Dear Mr. Rainbowrrom,

First of all, thank you for staying with us at the Sol Don Pablo Hotel and thank you for taking the time to give us the valuable feedback of your recent stay. It is the feedback of our guests that allows us to continuously improve ourselves. We strive to exceed expectations and to always offer the best possible service and experience we can.

I wish to apologize for the inconveniences that occurred during your stay. I will speak to my team and review what might have gone wrong here so that we can prevent this from happening again, and please do not hesitate to contact me.

However, it was a pleasure having you with us and we truly hope to welcome you to our hotel soon again!

Best regards,

Ana Guerra
Guest Experience Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 december 2018

Fint hotell bra mat mycket att välja på fina rum alla med utsikt / Delvis mot havet
Många pooler ej uppvärmda bubbelpool uppvärmd finns många hissar finnsk
Lång sandstrand finns ca 500 m från hotellet (ej trappor)
Mycket trappor finns i området

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Bengt H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes på Sol Torremolinos - Don Pablo, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2018
Google-översättning

Dear "Bengt H",

Thank you very much for choosing Sol Don Pablo and for sharing how your experience was during your last stay in our complex.

We are very glad to read that we have exceed your expectations about our rooms, views, food, facilities, etc.

We will be more than happy to welcome you back as soon as possible!

Regards,

Victoria M.
Guest Experience

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 september 2018 från mobil enhet

Vi stannade där totalt 7 dygn med frukost betald! 4 av de hade vi bokat charter resor via hotellet. Bussarna kom och hämtade oss kl 07:15 & frukost på hotellet startar kl. 08:00, vi fick ingen frukost inte ens enkel frukost med oss! De skrev upp våra namn så vi skulle gå ner och äta enbart på hotellet. Det enda som serverades var croissant, saft och kaffe trots att vi berättat för de att två av oss är laktosintoleranta och en är glutenintolerant. Så första dagen ingen frukost! De glömde bort! Inför andra gången pratade vi med deras manager som heter Luis! Han var otrevlig och avböjde. Vi pratade med honom igen och bad om att få våra pengar tillbaka för frukost, han avböjde men lovade att vi skulle få glutenfritt bröd, kokta ägg och laktosfrimjölk till frukost. Vi går ner på morgonen och hittar inget!! åTerigen! Så fräck var han att han ljuger för att lösa problemet tillfälligt. Vi fick alltså ingen frukost 4 dagar av 7!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste med vänner
2  Tack Ghena S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes på Sol Torremolinos - Don Pablo, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2018
Google-översättning

Dear Ghena S,

Thank you very much for your time and for sharing your experience with us.

First of all let me apologize because we could not reach your expectations regarding the breakfast service.
I would like to inform you that breakfast service at Sol Don Pablo is from 8:00 to 11:00 and at Sol Don Pedro is from 7:30 to 10:30.
During that time you have the whole buffet available. If you would like to have an early brekfast because you have to leave the hotel early the service we provide is a cold breakfast. We apologize for the days that it wasn't prepared.
I would like to inform you also that we never refused to give you your money back because you would like to cancel your breakfast services. We did inform you that as you didn't make the reservation directly with us, you would have to contact the agency you made the reservation with in order to change your booking conditions.

Sorry again for any inconvenience we may have caused you.

We hope you give us the chance to welcome you back again so we can provide you the product and service expected.

Kindest regards,

Verónica.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 november 2017

Positivt överraskad över att komma till ett fräsch, rent och stilrent hotell i Spanien. Sköna sängar och fin vilsam färgsättning på rummet. Rent och välstädat varje dag. Ett riktigt utbud av maträtter, allt vällagat och av god kvalitet. Trevlig underhållning på kvällarna av proffsiga aktörer. Tyst. Finns en inomhuspool förutom tre utomhus varav en barnpool.

Rumstips: Välj med havsutsikt. De andra rummen har sidoutsikt till havet men inte sol på balkongen.
Datum för vistelsen: november 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
1  Tack Bovieran
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jacobo D, Director de Relaciones con Clientes på Sol Torremolinos - Don Pablo, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2017

Kära Bovieran
Tack för att du skrev din åsikt på Tripadvisor.
Vi är mycket glada att du haft din vistelse på Sol Don Pablo.
Ett mycket stort tack för att du nämna rengöringskvinnorna och personalen.
Vi hoppas att vi kan välkomna dig tillbaka snart!
Vänliga Hälsningar,

Jacobo

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen