Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 19 november 2018

Detta hotell är snyggt och mycket modernt renoverat. Tyvärr har man inte lyckats med badrum och avloppssystem. Vårt första badrum hade en stark lukt av mögel och avlopp. Städerskorna försökte i omgångar att åtgärda men utan att lyckas. Vi fick då byta till ett rum med sämre läge mot gatan men badrummet var något bättre. Hotellet borde verkligen ta tag i detta problem för allt annat var bra.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 43242Varberg
ArturB2048, Gerente på Essence Hotel Boutique by Don Paquito, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2018

Dear 43242Varberg,

Thank you for your feedback about our hotel. Your opinion is very important for us. We are working to solve the problem you have mentioned. We hope to see you again!

Omdömet skrevs 2 juni 2018

Hotellet är nyrenoverat (inte helt färdigt) och ligger väldigt bra och nära stranden. Trendig inredning med ett härligt poolområde. Vi bodde på våning 5 och hade även utsikt mot havet, riktigt härligt! Fantastisk frukost. Rummen är rena och fräscha men är väldigt små och det saknas avlastningsytor för väskor och för saker i badrummet. Ett extra plus med den trevliga välkomstdrinken. Åker gärna hit igen!

Datum för vistelsen: maj 2018
2  Tack Patrick_Handball
Omdömet skrevs 8 maj 2018

Väldigt trevlig hotell, med Hamam, pool och god mat.
Hotellet ligger centralt, där det är nära centrum och väldigt nära stranden. Ett trevligt och lungt område. Väldigt bra personal, sköna sängar och trevliga rum.

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack Victoria R
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Vi bodde två nätter här och var mycket nöjda m maten o poolområdet. Personalen vad mkt trevlig o serviceminded. Rummen är en aning slitna men fungerar bra o en hög jmf std. Detta vägs upp av en fin balkong m sköna möbler.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack jonas_i_bjerred
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Små rum men väldigt fräscha. Bra läge, nära till stranden och centrum. Precis i min smak. Två bubbelpooler utomhus. Lugnt och skönt. Om det inte är allt för dyrt i framtiden kommer jag definitivt bo här när jag är i Torremolios.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack oooOHooo