“Semester”
Omdöme om John Scott's

John Scott's
Rankad som nr 594 av 1 400 Restauranger i Marbella
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Mycket trevligt, läget perfekt o vaken personal. Underbar inredning med stora härliga skinnsoffor. Fick oss att stanna kvar längre än planerat.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ingemar A

Omdömet skrevs 14 september 2019

Har du störst chans att få sitta nära trottoaren. Spartansk möblerat. Ta en öl eller valfri spektakulär drink och se alla människor spatsera samt lyxiga vrålåk köra förbi.
Barmat att äta om man vill som är ok, typ fish & chips, caesarsallad.
Detta är svenska Kopparbergs bryggeri första pub i Spanien. Finns 5 till i Sverige

Datum för besöket: september 2019
Tack tomasw541
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

En urusel service, tog säkert 15 min innan de uppmärksammade att vi ens kommit.
När vi väl fått in grejerna så var miljön riktigt härlig.
Väldigt dyrt dock.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Kentmansson
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Hemsk personal, otroligt otrevliga och ohjälpsamma.

Dom förstörde hela vår vistelse i Puerto Banús och förstörde allt vårt tagg inför Sverigematchen. Vi fick ingen hjälp och personalen svarade inte på några frågor. Dom var spydiga och dryga och när vi frågade om vi kunde få en plats någonstans började dom anklaga oss. Detta skedde 16:00 den 27/6/2018 och innefattar all personal på stället, främst männen som började trakassera oss.

Rent utsagt helt värdelöst och en fruktansvärd upplevelse, gå aldrig dit!

/Sara

Datum för besöket: juni 2018
Tack Sarah G
Omdömet skrevs 7 juni 2018

Vi svängde förbi här en av våra kvällar i Marbella. Vi blev serverade av en jättetrevlig tjej som inte bara kallpratade med en, utan hon stannade ett bra tag för att prata. Sådant uppskattas!

Vi beställde in vin och varsin nachotallrik. Vinet var gott, men nachotallriken var under all kritik. Guacamole smakade i princip ingenting och de har nog använt sig av fryst (?) avokado. Den var SÅ kall och den var, som sagt, inte smaksatt över huvud taget.

Som svensk blir man lite extra sentimental när man ser svenska öl- och cidersorter på menyn när man är utomlands, men det är också det enda jag har att säga som var positivt.

Toaletten var fräsch och luktade kokos. Så ta i alla fall en kisspaus när ni har vägarna förbi! ;)

Datum för besöket: maj 2018
Tack jeahnni

Resenärer som tittade på John Scott's tittade också på

San Pedro de Alcantara, Costa del Sol
Marbella, Costa del Sol

Besökt John Scott's? Berätta vad du tyckte!