“Ett ställe man återbesöker”
Omdöme om El Salon Marbella

El Salon Marbella
Rankad som nr 15 av 1 401 Restauranger i Marbella
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Här får man mycket goda tapas och personligt bemötande. Har återkommit tre år i rad och det har varit lika gott, trevligt och mysigt varje gång.

Datum för besöket: november 2019
Tack staffano2020

Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Fantastiskt fin liten restaurang, med hälsosam, vällagad och smakrik mat.
Har också smårätter som tapas mm. Allt hemlagat och även perfekt för den som vill ha vegansk mat.

Datum för besöket: november 2019
Tack 116christern
Omdömet skrevs 26 juni 2019

Personlig service i en mysig lokal. Vi har varit här en gång tidigare och älskat det, men tyvärr var vi inte lika imponerade av maten denna gång. Kan däremot starkt rekommendera risotton och sangrian.

Datum för besöket: juni 2019
Tack linkv
Omdömet skrevs 8 maj 2019

Vi brukar resa till Marbella några gånger per år och var nu här för tredje gången. Deras tapas är moderna och jättegoda, servicen är personlig och mycket vänlig. Kan särskilt rekommendera risotton. Vi frågade ägarinnan om de hade bytt ägare som UlfK980 skrev den 12 dec 2018 men det stämmer inte. Hon har drivit restaurangen i många år och vi kan vittna om de senaste två åren.

Datum för besöket: april 2019
Tack PeLikanResor
Omdömet skrevs 12 december 2018 från mobil enhet

Det har visat sig att detta lilla ställe har vunnit gästernas förtroende genom en väl kombinerad meny med goda urval. Att det skett ett ägarbyte har på inget sätt förändrat ambitionsnivån. Vi välkomnar denna lilla oas och rekommenderar ett besök.

Datum för besöket: december 2018
2  Tack UlfK980
Anita N, Propietario på El Salon Marbella, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2019

Dear Ulfk

I am the owner from this restaurant El Salon and your picture doesnt belong to our food so from that reason I can guess you didn’t come to my place. I would be very happy if there are any chance to remove your opinion because here didn’t change the owner so after five years continue with the restaurant El Salon Marbella . Thanks and kind regards Anita the owner.

To all my customers who read this opinion:

El Salon Marbella didn’t change the owner, continue with the same lovely menu and much more. We look forward to have you back. Anita.

Resenärer som tittade på El Salon Marbella tittade också på

Marbella, Costa del Sol

Besökt El Salon Marbella? Berätta vad du tyckte!