“Magiskt! ”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Service'n här var extraordinär och maten var himmelsk god! Blev rekommenderade av en vän som lovade att ta vår nota ifall vi inte gillade det, han slapp för de var Top 5 bästa vi ätit, någonsin!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Christelrup

Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Elegant restaurang som marknadsför sig som haute couture inom japansk mat.

Efter ett utmärkt mottagande åt vi en fantastisk misusoppa med foie gras och tryffel. En fantastisk upplevelse. En blandad sashimitallrik och ljumma kalvrullar som var perfekta, gjorde smakupplevelsen utmärkt. Makirullarna med lax var däremot ingenting extraordinärt.

Men smakar det så kostar det och riktigt så bra var det inte. Plump i protokollet också för att personalen missuppfattade beställningen och att den kom i omgångar när den väl dök upp.

Datum för besöket: juli 2017
Tack olove2015
Omdömet skrevs 21 augusti 2016 från mobil enhet

Äter inte sushi men mitt sällskap gjorde det. Vi var båda nöjda med vår mat. Jag valde nudlar med kyckling och räkor. Smakade som förväntat men inget mer. Desserterna såg/verkade lite tråkiga så dom hoppade vi. Kaffet smakade väldigt gott. Personalen var vänlig och höll en bra service.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack MariaN757
Omdömet skrevs 3 juli 2016 från mobil enhet

Restaurangen ligger perfekt vid vattnet. Bra utbud av olika varianter av sushi. Inga speciella uppläggningar men det är gott och fräscht. Skulle dock undvika kötträtterna. Där saknas det något. Serveringen är ganska opersonlig men vi är ju i Marbella. Efterrätterna är ganska ordinära men sammantaget så är jag sugen på sushi då lär jag komma tillbaka.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Henrik S
Omdömet skrevs 30 april 2015 från mobil enhet

Restaurangen vill självklart utstråla kvalitet och vill erbjuda både god mat och en mäktig upplevelse, tyvärr saknas det fortfarande några steg för att komma dithän. Priserna är höga och kan bero att man vill ha en viss klientel...men vill man ha en sådan klientel för man anstränga sig hårdare. Menyn består av en bok med bara bilder och namnen på rätterna. Vi bestämde oss för tonfisktartaren och en tallrik med sashimi mix. Vi bad specifik om att ha sojasåsen vid sidan om rätten och ett par vanliga bestick. Ingetdera stämde så vi skickade tillbaks tartaren! Sashimin som var god kom efter...varför? Jag hittade ett par fjäll i fisken som jag påpekade för servitrisen och hon lovade säga till i köket, vi fick aldrig något svar från kocken???!!! Att dricka vanligt vatten kostade 5 euro! Lokalen var fin, men vi kan knappt rekommendera denna restaurang. Borde kunna bli bättre och inte bara dyrt!

Tack Pedro J

Resenärer som tittade på Tahini Sushi Bar & Restaurant tittade också på

Nueva Andalucia, Marbella

Marbella, Costa del Sol

Besökt Tahini Sushi Bar & Restaurant? Berätta vad du tyckte!