“Mikrovärmd Tapas”

Kök: Gastropub
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 19 oktober 2022

Här valde man färdiga Tapasrätter i ett fönster som de sedan värmde i Microugn vilket innebar att man tapade en del av smaken. Trevligt att sitta på en uteservering och följa folklivet i Marbella.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Lommabo

Omdömet skrevs 22 april 2022 från mobil enhet

Dålig service och smaklös mat. Husets vin serverades för varmt och i liten mängd. Maten var smaklös och brödet var åter uppvärmt så det blev som knäckebröd.

Datum för besöket: april 2022
Tack matsnen2020
Omdömet skrevs 30 maj 2019 från mobil enhet

Så extremt himla dåligt pizzan var halv gräddad och de enda dom sa förlåt..och dom kom in en halvtimme efter alla andras mat.

Datum för besöket: maj 2019
Tack Soje66
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Sällan varnar jag för ett matställe, men här är det befogat!
Ok, de små sakerna var att vi fick be om en meny (de verkade förvånade att vi ville ha en). Någon dryckeslista hade de inte och det förstod man varför när vi skulle betala (dyra priser på öl och vin).
Vi beställde båda något som kallades BBQ chicken. Efter en lång väntan kom de in med en tallrik, till min dotter. Det var en osmaklig sörja av kycklingbitar i "BBQ-sås" med pommes frites och en lustig sallad.
Då min mat inte hade serverats tio minuter senare och jag frågade, fick jag veta att den strax skulle komma. Efter ytterligare fem minuter, då min dotter ätit färdigt och min mat fortfarande inte dykt upp, tvingades jag avbeställa och fick gå därifrån utan att ha ätit.
Ingen förklaring och ingen ursäkt!
Varning!! Besök inte denna restaurang, det finns så många andra som är kompetenta i gamla stan.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Stefan M
Omdömet skrevs 20 november 2015

Hungern slog till precis utanför La Santa Bar. Som tur var slog vi också till och beställde in en tapasbricka som visade sig vara en av veckans bästa måltidsval. Trevligt bemötande och god mat. Rekommenderas.

Datum för besöket: november 2015
Tack Mamarazzi12

Resenärer som tittade på La Santa Bar and Delicatessen tittade också på

Marbella, Costa del Sol

Besökt La Santa Bar and Delicatessen? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.