“Fantastisk Paella”

Rankad som nr 14 av 1 579 Restauranger i Marbella
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi åt en fantastisk Paella. Kyckling och Seafood. Kan låta konstigt men den var fantastiskt god! Mycket trevlig personal samt miljö

Tack Håkan E

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang med extremt trevlig personal. Maten var fantastisk och servicen utmärkt. Rekommenderar starkt ett besök.

Tack marcusb693
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt ställe .
Vilket kött .
File mignon klassisk .
Vina real .rött vin passade mycket bra .
Rekommenderas .

Tack Mickelake
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Härlig innergård, trevlig personal. Stooor och god sallad med getost, äpple, rökt lax och stora räkor, jättegod!! Rekommenderas varmt!

1  Tack FredrikaBergkvist
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera denna mysiga restaurang i gamla stan, en av de bättre restaurangerna vi provade under vår vistelse i Marbella! Underbar mat, trevlig personal och även fantastiska efterrätter. Återvänder gärna hit.

2  Tack AnnieA86

Resenärer som tittade på El Patio De Mariscal tittade också på

Marbella, Costa del Sol

Besökt El Patio De Mariscal? Berätta vad du tyckte!