Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
4 personer tittar pÄ det hÀr hotellet
Agoda.com
SPARA 9 US$
Expedia.com89 US$
FindHotel85 US$
Priceline93 US$
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som vÄra partner kÀnner till. Mer information finns hos vÄra partner.
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
1–6 av 875 omdömen
Omdömet skrevs 5 november 2020

Hotellet har ett vÀldigt bra lÀge, mitt i gamla stan med bra priser. Personalen var vÀldigt hjÀlpsamma och trevliga, speciellt Susana och Paco.
Rekommenderar detta hotel om man vill ha nÀra till allt i den lilla staden.

Datum för vistelsen: oktober 2020
    • LĂ€ge
Tack Ramin P
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Cristobal Parra, Marketing pÄ Hotel San Cristobal, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 16 november 2020
Google-översÀttning

Thank you very much for your review!
Kind regards and keep safe,

Rapportera svaret som olÀmpligt
Detta Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för företaget och inte frÄn TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 januari 2020 frÄn mobil enhet

Hemtrevligt hotell mitt i Marbella. Tyst Àven mot gatan-nÀr fönsterna Àr stÀngda.
Snygga rum, nyligen renoverat
Fantastiskt bra kök. Vi hade halvpension.
BÀsta rummen mot söder och parken - trots trafik mitt pÄ dagen
NĂ€ra gamla stan. NĂ€ra stranden. NĂ€ra bussar.
Vi trivdes utmÀrkt!
KylskÄp, kassaskÄp, t-bryggare. Fint badrum med dusch. Bra sÀng.
Ja, allt bra.
Utom nÄgra dagars regn.
Boka hotel San Cristóbal! Vi bokade direkt pÄ deras hemsida.
Vi köpte transfer av SunTransfers pÄ nÀtet.
Delad "taxi" kostade 500 per riktningen (2 personer).
Hotellet kostade 1644 eur för 22 dagars halvpension.

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack 11 661
CristobalParra, Director Comercial pÄ Hotel San Cristobal, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 28 februari 2020

Thank you very much!

Omdömet skrevs 19 november 2019

Relativt enkelt men helt ok hotell. Lite anonymt, ligger 1 tr upp i galleria.
Perfekt lÀge mitt i gamla stans grÀnder & bara 2 kvarter till stranden / strandpromenaden, nÀra till allt!
Rummen ordinÀra men rent & snyggt. bra frukost.

Rumstips: BÀsta lÀget mittemot en park, nÀra gamla stan & stranden.
Datum för vistelsen: november 2019
    • LĂ€ge
1  Tack 592aaa
CristobalParra, Director Comercial pÄ Hotel San Cristobal, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 9 december 2019
Google-översÀttning

Thank you very much for your review!
Warm regards,

Omdömet skrevs 24 oktober 2019

Hotellet ligger i hörnet av gamla stan, och utmed stadens genomfartsled mitt i centrum. Personalen var mestadels trevliga, rummen var vÀlstÀdade och sÀngarna bra. Storleken pÄ rummen var bra. Frukosten var helt OK, men logistiken Àr inte genomtÀnkt i frukostsalen nÀr det Àr mycket folk, lÄnga köer till den enda kaffe automaten, samt trÄngt för att ta sig fram mellan frukostbuffe och serveringsbord. Om man bor i rum som etter mot huvudgatan kan det upplevas en del oljud frÄn trafik. Àven avgaser frÄn trafik kan vara problem för en del. ett plus Àr om man bor mÄnga nÀtter sÄ fÄr man en 3 rÀttersmiddag. prisvÀrt hotell som fÄr "3 stjÀrnor i betyg"

Datum för vistelsen: oktober 2019
3  Tack 367hanse
CristobalParra, Director Comercial pÄ Hotel San Cristobal, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 12 november 2019

Dear guest,
Thank you for posting about your stay. We will improve to get better rate next time.
Kind regards,

Omdömet skrevs 1 december 2017 frÄn mobil enhet

Centralt hotell. Vi hade rum med balkong mot parken. Stort och rymligt trebÀddsrum. Fin frukost. Ligger i ett köpkomplex. Har sett sina bÀsta dagar men charmigt och trevligt. Parkerade i ett garage intill. SvÄrt att parkera utanför hotellet dÄ det Àr en del trafik. NÀra till restaurang och strandpromenader.

Datum för vistelsen: december 2017
2  Tack solveigf693
CristobalParra, Director Comercial pÄ Hotel San Cristobal, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 5 december 2017

Dear guest,
Thank you very much for posting about your stay! As you said we have a parking 200 mtrs from the Hotel, it is better to book it in advance as we do not have many places.
Best regards,