Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com118 US$
eDreams118 US$
Orbitz.com118 US$
Priceline124 US$
ZenHotels.com136 US$
Omdömet skrevs 23 januari 2020 från mobil enhet

Hemtrevligt hotell mitt i Marbella. Tyst även mot gatan-när fönsterna är stängda.
Snygga rum, nyligen renoverat
Fantastiskt bra kök. Vi hade halvpension.
Bästa rummen mot söder och parken - trots trafik mitt på dagen
Nära gamla stan. Nära stranden. Nära bussar.
Vi trivdes utmärkt!
Kylskåp, kassaskåp, t-bryggare. Fint badrum med dusch. Bra säng.
Ja, allt bra.
Utom några dagars regn.
Boka hotel San Cristóbal! Vi bokade direkt på deras hemsida.
Vi köpte transfer av SunTransfers på nätet.
Delad "taxi" kostade 500 per riktningen (2 personer).
Hotellet kostade 1644 eur för 22 dagars halvpension.

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack 11 661
CristobalParra, Director Comercial på Hotel San Cristobal, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Thank you very much!

Omdömet skrevs 19 november 2019

Relativt enkelt men helt ok hotell. Lite anonymt, ligger 1 tr upp i galleria.
Perfekt läge mitt i gamla stans gränder & bara 2 kvarter till stranden / strandpromenaden, nära till allt!
Rummen ordinära men rent & snyggt. bra frukost.

Rumstips: Bästa läget mittemot en park, nära gamla stan & stranden.
Datum för vistelsen: november 2019
1  Tack 592aaa
CristobalParra, Director Comercial på Hotel San Cristobal, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2019

Thank you very much for your review!
Warm regards,

Omdömet skrevs 24 oktober 2019

Hotellet ligger i hörnet av gamla stan, och utmed stadens genomfartsled mitt i centrum. Personalen var mestadels trevliga, rummen var välstädade och sängarna bra. Storleken på rummen var bra. Frukosten var helt OK, men logistiken är inte genomtänkt i frukostsalen när det är mycket folk, långa köer till den enda kaffe automaten, samt trångt för att ta sig fram mellan frukostbuffe och serveringsbord. Om man bor i rum som etter mot huvudgatan kan det upplevas en del oljud från trafik. även avgaser från trafik kan vara problem för en del. ett plus är om man bor många nätter så får man en 3 rättersmiddag. prisvärt hotell som får "3 stjärnor i betyg"

Datum för vistelsen: oktober 2019
3  Tack 367hanse
CristobalParra, Director Comercial på Hotel San Cristobal, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2019

Dear guest,
Thank you for posting about your stay. We will improve to get better rate next time.
Kind regards,

Omdömet skrevs 1 december 2017 från mobil enhet

Centralt hotell. Vi hade rum med balkong mot parken. Stort och rymligt trebäddsrum. Fin frukost. Ligger i ett köpkomplex. Har sett sina bästa dagar men charmigt och trevligt. Parkerade i ett garage intill. Svårt att parkera utanför hotellet då det är en del trafik. Nära till restaurang och strandpromenader.

Datum för vistelsen: december 2017
2  Tack solveigf693
CristobalParra, Director Comercial på Hotel San Cristobal, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Dear guest,
Thank you very much for posting about your stay! As you said we have a parking 200 mtrs from the Hotel, it is better to book it in advance as we do not have many places.
Best regards,

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Vi valde bort hotell med pool då det bara är några hundra meter till stranden. Gamla stan ligger runt hörnet. Det finns massor av trevliga caféer, bagerier med servering, restauranger & shopping runt om. Bor gärna här igen.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack 534annikab
CristobalParra, Director Comercial på Hotel San Cristobal, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2017

Dear Annika,
Thank you very much for posting about your stay!
If you come back book directly with us to get the best price.
Regards,