“Grymt bra ställe. Mysigt.”

Origen Asador Argentino
Rankad som nr 76 av 1 388 Restauranger i Marbella

Utmärkt mat och bra service. Riktigt mysigt ställe. Superrent och fräsht.
Vi åt kött som var bland det bästa vi ätit.

Datum för besöket: september 2020
Tack doloresj241

Omdömet skrevs 4 november 2019 från mobil enhet

Trevlig restaurang med hjälpsam personal. Oxfilen, så bra, kunde fås i två olika storlekar. Sötpotatisfries helt underbar. Goda såser man väljer själv, men ngt för lite.
Drack ett jättegott Navarravin, som passade utmärkt.
Dit går vi gärna igen.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack elisabetvanersborg
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Jag kan varmt rekommendera denna kött resturang servicen är på topp och personalen är grymt trevliga.

Datum för besöket: juni 2019
Tack xc60bsr
Omdömet skrevs 21 januari 2019 från mobil enhet

Serverar mycket bra kött, kan varmt rekommendera den här restaurangen. Tänk på att boka bord i förväg. Vill nog påstå att det är en av dom bättre köttrestaurang jag varit på

Datum för besöket: januari 2019
1  Tack Janne W
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Vi mer eller mindre snubblade över den pärla när vi gick ut en kväll. Inredningen och utbudet lockade in oss helt enkelt. Tidigt märkte vi att det var en populär restaurang och att det låg ett sorl av välmående i luften.

Personalen var uppmärksam, lyhörd och serviceminded.

Köttet vi beställde in var vi väldigt nöjda med och vintipset vi fick från personalen stämde perfekt med de kött vi valt ut.

Upplevelsen var 5/5 och jag kommer att återkomma nästa gång jag är i krokarna.

Datum för besöket: september 2018
Tack Christian_Lundstrom

Resenärer som tittade på Origen Asador Argentino tittade också på

Marbella, Costa del Sol
Marbella, Costa del Sol

Besökt Origen Asador Argentino? Berätta vad du tyckte!