“Jätte god mat”

Kök: Kinesiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 23 oktober 2022 från mobil enhet

Rena vita borddukar på borden.Restaurangen var ren och prydlig.Personalen var bra. Man fick vänta en stund på att beställa men maten var otroligt god en av de bästa.En bra upplevelse på alla sätt

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Lisbeth S

Omdömet skrevs 15 maj 2019

Oj vad god mat det finns i Hong Kong och urvalet är stort. Servicen är väldigt bra och smaken, det är bara mums! Absolut värt ett besök eller som jag gjorde, 4 besök!

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack Aqtai A
Omdömet skrevs 9 juni 2018 från mobil enhet

Vi blev mycket positivt överraskade . Maten var jättegod, trevlig service och bästa läget i Marbella.

Datum för besöket: juni 2018
3  Tack ghinie
Omdömet skrevs 25 maj 2018

Man blir ju först lite paff då man ser antalet rätter men det är enkelt att beställa. Massor av fina rätter och allt som jag åt (4 ggr) var väldigt bra. Och serveringen perfekt! Absolut lönsamt att besöka restaurangen.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Aqtai A
Omdömet skrevs 7 maj 2018

Fast man är i Spanien så är dt trevligt med lite annan mat än Tapas. Här på Hong Kong har de fantastiska rätter och hit vill man ofta. Personalen är mycket vänlig.

Datum för besöket: maj 2018
1  Tack Aqtai A

Resenärer som tittade på Hong Kong de Marbella tittade också på

Marbella, Costa del Sol
Marbella, Costa del Sol

Besökt Hong Kong de Marbella? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.