Omdömet skrevs 23 juni 2018 från mobil enhet

Bra läge på detta fina lägenhetshotell. Trevligt bemötande. Fin studio i modern tappning. Saknade balkongen mer denna gång eftersom hotellets barområde med solstolar var stängt för renovering . Annars tycker jag detta ställe är värt en fyra.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack MVGB
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Lägenhetshotell med bra läge i trevligt område, nära till restauranger samt barer och med gångavstånd till det mesta. Det var lite besvärligt att hitta med bil på grund av vägarbeten. Personalen var hjälpsam och kom med bra tips. Mycket trevligt rum med litet pentry men sängarna var tyvärr hårda.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack 634hasses
Omdömet skrevs 3 maj 2018

Rent och fräscht lägenhetshotell med bra läge. Nära till gamla stan och hamnen. Vårt rum var stort och luftigt. Sköna sängar. Bra tryck i duschen. Trevlig och hjälpsam personal. Tyvärr var takterrassen stängd på grund av renovering.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack anniot
Omdömet skrevs 7 september 2017

Bodde två nätter i en studio med fransk balkong. Rummet var superfräscht och bra utrustat. Bra sovkvalité och tyst omgivning. Nono har en takterrass med bar, som även fungerade som frukostmatsal i juni. Personalen var mycket serviceinriktad och hjälpsam.
Centralt läge, ca. 1 km till busstationen och flygplatsbussen. Nono lever upp till namnet charming stay.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 41matse
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Supertrevligt lägenhetshotell centralt i Malaga . Mycket trevlig och hjälpsam personal som kan engelska bra. Fin takterras med solstolar och dusch samt trevlig bar. Superbra service . Mycket bra frukost. Trevlig lägenhet .

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack MVGB