Omdömet skrevs 3 maj 2018

Rent och fräscht lägenhetshotell med bra läge. Nära till gamla stan och hamnen. Vårt rum var stort och luftigt. Sköna sängar. Bra tryck i duschen. Trevlig och hjälpsam personal. Tyvärr var takterrassen stängd på grund av renovering.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack anniot
Omdömet skrevs 7 september 2017

Bodde två nätter i en studio med fransk balkong. Rummet var superfräscht och bra utrustat. Bra sovkvalité och tyst omgivning. Nono har en takterrass med bar, som även fungerade som frukostmatsal i juni. Personalen var mycket serviceinriktad och hjälpsam.
Centralt läge, ca. 1 km till busstationen och flygplatsbussen. Nono lever upp till namnet charming stay.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 41matse
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Supertrevligt lägenhetshotell centralt i Malaga . Mycket trevlig och hjälpsam personal som kan engelska bra. Fin takterras med solstolar och dusch samt trevlig bar. Superbra service . Mycket bra frukost. Trevlig lägenhet .

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack MVGB
Omdömet skrevs 19 april 2017

Mycket trevligt och bra lägenhetshotell i bra läge. Det är snyggt och fräscht i såväl rum som gemensamma utrymmen. Litet men användbart gym. Bra frukost, med brett innehåll, på hotellets takterrass. Inledningsvis kom frukosten till rummet/lägenheten, men serverades från början av april på terrassen och var då även utökad. Sköna sängar och lugnt i och omkring hotellet. Nära till det mesta i Malaga.
Rekommenderas!

Datum för vistelsen: april 2017
Tack kungsholmsbo_13
Omdömet skrevs 19 september 2016 från mobil enhet

Mycket nöjda med vår vistelse på nono! Perfekt läge med närhet till shopping, strand, restauranger och sevärdheter. Mycket hjälpsam personal. Fräscht rum och frukosten som kom upp till rummet var värd att ta.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Lina K