“Mycket kött, lite tillbehör”
Omdöme om El Pimpi

El Pimpi
Rankad som nr 239 av 2 403 Restauranger i Málaga
Bra för: Romantiska möten, Barhäng, Större grupper, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Centro
Omdömet skrevs 11 oktober 2017

Frugan och jag läste omdömen på Tripadvisor om El Pimpi.
Vi fick varsin grillad Entrecote med två potatisklyftor, lite sås och en delad minitomat.
Smaken var ok, men hade önskat mera tillbehör till köttbiten.
Vi delade på en flaska vin som var helt ok. För 70 Euro finns det mera prisvärda
restauranger i Malaga.
D. Åhman.

Tack Dick Å

Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Kass service sket i våra önskemål. Vi fick en flaska rödvin över vit skjorta och blå piké utan åtgärd ingen brydde sig alls. Notan kom utan korrektion vid påpekande blev det diskussion och tjafs de vill att vid ska skicka kvitton tvätt.
Som så många andra vittnat om vill de ha folk och pengar men bryr sig inte om kunden sedan.

Tack Ulf G
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Bra kvalité på maten och goda smaker. Inte genuint men bra mat för pengarna. Tips! Dela på flera förrätter som en tapasmeny. Ingen överdrivet bra service.

Tack floengard
Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Sitter på uteserveringen med ett glas rosé och en perfekt gazpacho och njuter av sol och värme. Personalen är uppmärksam och vänlig.

1  Tack Versros
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Tyvärr måste jag hålla med andra besökare!
Kyparna springer snabbt och är trevliga, däremot är de inte intresserade (eller hinner inte) av att ge gästerna en bra upplevelse.
Laxen som enl kyparen serveras med restaurangens egna grönsaker bestod av 3 cocktailtomater och något som troligen var rödkål och kings prawn och avocadosalladen bestod av 5 räkor och en 1/4 avocado och isbergssallad!
Salladen serverades dessutom 20 min efter laxen!
Atmosfären är trevlig men nöj er med en drink här och skippa snabbmaten så slipper ni bli besvikna!

Tack camillanorberg

Resenärer som tittade på El Pimpi tittade också på

Málaga, Costa del Sol

Besökt El Pimpi? Berätta vad du tyckte!