“Helt ok”

Bra för: Lokal mat, Barhäng, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Centro
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Bra kvalité på maten och goda smaker. Inte genuint men bra mat för pengarna. Tips! Dela på flera förrätter som en tapasmeny. Ingen överdrivet bra service.

Tack floengard

Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Sitter på uteserveringen med ett glas rosé och en perfekt gazpacho och njuter av sol och värme. Personalen är uppmärksam och vänlig.

1  Tack Versros
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Tyvärr måste jag hålla med andra besökare!
Kyparna springer snabbt och är trevliga, däremot är de inte intresserade (eller hinner inte) av att ge gästerna en bra upplevelse.
Laxen som enl kyparen serveras med restaurangens egna grönsaker bestod av 3 cocktailtomater och något som troligen var rödkål och kings prawn och avocadosalladen bestod av 5 räkor och en 1/4 avocado och isbergssallad!
Salladen serverades dessutom 20 min efter laxen!
Atmosfären är trevlig men nöj er med en drink här och skippa snabbmaten så slipper ni bli besvikna!

Tack camillanorberg
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Min fru och jag hade varit på Picasso museum var törstiga och hungriga när vi gick därifrån. Hamnade på den stora torgrestaurangen. Beställde två öl en mixed sallad och en tallrik Paella. Altt kom in blixtsnabbt och allt var helt okej även om det inte var extra bra. Servicen var outstanding! Vettiga priser!

Tack PeterBolin
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Helt ok service. Helt ok mat. Inget att klaga på men inte mkt att prisa heller. De rätterna vi ville ha från början var slut så vi fick välja nya men gott vin.

Tack Evelovelove

Resenärer som tittade på El Pimpi tittade också på

Málaga, Costa del Sol

Besökt El Pimpi? Berätta vad du tyckte!