• Bar/lounge
  • Fri parkering
Ibis Malaga Centro Ciudad(Málaga)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
  • Pool
AC Hotel Malaga Palacio(Málaga)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 180 US$/natt.

• Bar/lounge
Omdömet skrevs 4 december 2017

Mitt i centrum, fantastiskt läge mitt i vimlet, stort hotell med trevlig personal och funktionella rum. Fungerar bra för övernattning - mysa o koppla av gör man någon annan stans. Frukosten kunde vara mer inspirerande

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Åke J
Dan C, Director de Recepción på Petit Palace Plaza Malaga, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing Petit Palace and for your review. We offer a very central hotel with funtional romos and a great customer service. Our breakfast offers a wide selection of first quality products including a table specialized in healthy products. Looking forward for your next visit. Kind regards, Dan C. reception Manager

Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Helt otroligt bra läge, nära allt men ändå tyst och lugnt. Cool inredning, hjälpsam personal och en makalös frukost . Mycket prisvärt hotell. Lätt att hitta hit men du kan inte åka taxi ända fram ( gågator).

Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack Susanne P
Teresa T, General Manager på Petit Palace Plaza Malaga, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2017

Thank you Susanne for reviewing our hotel. I am really glad to know you enjoyed your stay with us, even more, you lived a Petit Palace Experience.
Looking forward to welcoming you back again soon,

Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Bästa läger, du når allt du behöver tex cafeer, restauranger eller museer inom några minuter. Riktigt fräsch frukost och serviceinriktad personal.
Rekommenderar verkligen det här hotellet för en vistelse i Malaga.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
2  Tack Jan J
Dan C, Front Office Manager på Petit Palace Plaza Malaga, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2017

Dear Jan J,

We are glad you had an excellent Petit Palace Experience. We would like to thank you for your stay and sharing your review. We look forwrad to welcoming you again very soon. Kind regards, Dan c. reception manager

Omdömet skrevs 5 maj 2017

Centralt beläget precis bredvid katedralen mitt i gamla stan. Hotellet har cyklar för utlåning så man kan snabbt ta sig till stranden. Att gå till stranden tar cirka 15 minuter. Området runt omkring är fullt med utmärkta restauranger. Kvarten känns säkra både dag och kväll.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Nils C
Teresa T, General Manager på Petit Palace Plaza Malaga, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2017

Dear Nills C,
Thank you very much for your feed back . I am so gald to know you did enjoy your stay and you liked both the hotel and the location.
All the hotel team are looking forward to welcoming you back again soon ,

Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Det gick inte att få ner värmen i rummet (personalen kunde inte göra nåt åt saken) och det gick inte att släppa in kallluft under natten eftersom balkongdörrarna gick ut till en gemensam innegård där folk stod och rökte. Vi låg utan täcken och försökte sova trots hettan.
Vi sa till att vi ville ha frukost vid ankomsten, därför var det generande att hotellpersonalen kom till vårt bord på morgonen som om vi var skurkar som inte ville betala. Informationen om att vi lagt till det hade inte skrivits in i deras register.
På plussidan: frukosten är fin, speciellt yoghurten i cocktailglas. Det är också snyggt med det orangea. Personalen är också trevlig, synd med frukostfadäsen. Det är mycket centralt men det finns många centrala hotell i Malaga. Vi bytte till ett annat.

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Ingrid L
Teresa T, General Manager på Petit Palace Plaza Malaga, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2017

Dear Ingrid,
Thank you for reviewing our hotel. I am truly sorry to know you did not enjoy your stay at the hotel. The hotel temperature is setting in a confort teperature of 22º , in case of guests want a higher or lower one, the front desk team is able to change it and settle it in the adecuate temperature .
Regarding the breakfast time, i am sure that the breakfast staff did not want you to feel bad , they must check every breakfast reserved or not , just to be sure every guest enjoy the breakfast time, i would like to offer you our deepest apologizes in case this process bothered you .
wish to welcome you back again soon,