“Lättillgänglig bred konst för hela familjen”

Cac Malaga Centro de Arte Contemporaneo de Malaga
Rankad som nr 17 av 189 saker att göra i Málaga
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fritt inträde. Kul bra utställning. (Museumshoppen ser dock ut som de gjorde i UK/Scandinavia på 80-talet, dvs endast böcker.)

Tack hallmia

Omdömet skrevs 3 november 2017

Lätt att ta sig dit med rullstol. Mycket att titta på. Ren toalett. Trevlig personal. Gå gärna en runda till för att beskåda konstverken.

Tack LindaH4279
Omdömet skrevs 16 juli 2017

Vilka stora tavlor man får gå tio meter bak för att se vad de föreställer, en upplevelse. Temporära avdelningen var tyvärr stängd. Inget inträde men de har stängt på siestan.

Tack Paul C
Omdömet skrevs 17 januari 2017

Vi såg Mark Ryden som i vart fall inte lämnar någon helt oberörd, även om det är våldsamt kitchigt och lätta poänger. Sal och museum dock välhållet, bra rum, ljus och skönt att vara där.

1  Tack staffan2017
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 6 oktober 2016

Ett av Malagas nya muséer i en f.d. logistikbyggnad. Häftigt med en separatutställning nu med David Salle och en permanent avdelning med främst konst av spanska konstnärer men också internationella nu verksamma storheter.

Tack mauritz2015

Resenärer som tittade på Cac Malaga Centro de Arte Contemporaneo de Malaga tittade också på

Besökt Cac Malaga Centro de Arte Contemporaneo de Malaga? Berätta vad du tyckte!