Öppet i dag: 10:00 - 22:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Google
Sätt du kan uppleva Larios Centro på
från 67,01 US$
Mer information
Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

Här hittar du all shopping du kan behöva. Det finns flera våningar med olika butiker. Prisvärt och roligt för den som gillar att gå i affärer.

Datum för upplevelsen: juni 2018
1  Tack 581lenaj
Omdömet skrevs 10 juni 2018

Stort o luftigt shoppingcenter i hjärtat av Malaga stad, där man kan fynda till ibland mycket lägre priser än i Sverige.

Datum för upplevelsen: april 2018
Tack MarilynT459
Omdömet skrevs 5 december 2017

Ganska tråkigt köpcenter. Förmodl.igen bäst när det är riktigt varmt ute då centret erbjuder svalka. Om det inte är för varmt promenera ute istället. När vi var där så var det "black friday". I butikerna så syntes det inte mycket av det vissa hade inget alls och andra hade väldigt dåliga rabatter. Anamma inte amerikanska ideer om du inte är beredd att sänka priset rejält-det blir bara fel. I övrigt precis som vilket köpcenter som helst i vilken stad som helst. Postivt många matställen men inte särskilt mysigt att sitta där.

Datum för upplevelsen: november 2017
1  Tack mandelmazza
Omdömet skrevs 13 augusti 2017

År man i Fuengirola eller Benalmadena så är det lätt att ta tåget in till Malaga och stationen innan slutstationen, Malaga Maria Zambrano och med ca 5 minuters gångavstånd från stationen finns Larios köpcentra med massor av bra butiker. Primark, Disney Store, Pull & Bears etc. Samt en hel del inhemska butiker. Finns även Burger King och andra matställen för en paus. En bra tapas restaurang är Bodega Alboran, som ligger sidan om Burger King på första vången.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
1  Tack Girasolvisit
Omdömet skrevs 14 oktober 2015 från mobil enhet

Här fanns Primark - vilken lycka! Tänk att kunna handla barnkläder för 800:- och får över 45 stycken plagg helt otroligt! Dessutom fanns det massor av andra butiker och matställen. Hit återkommer jag mer än gärna!
Rekommenderar ett besök.

Datum för upplevelsen: april 2015