Spara

från 26,56 US$
från 18,10 US$
från 36,22 US$
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Här sitter man bra på en av barerna eller resturangerna och njuter av eftermiddagssolen och något att dricka. Det är också en bra plats för en lunch. Många av krogarna har en lunchmeny för en hundralapp (2020) och det är ofta mycket prisvärt.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack desterttracker
Omdömet skrevs 30 november 2019 från mobil enhet

Mycket turister men också ett ställe där Picasso sitter med sin iPad i handen
Just när vi var där hade man hängt uppmaska bilder på kvinnor som dödats av män. En manifestation och påminnelse om kvinnovåld. Bra, får inte glömmas

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Nollfemnollfwm
Omdömet skrevs 29 juni 2019

Vi hyrde en supermysig lägenhet av la recepcion i Malaga, nära Plaza de la Merced. Gatan hette Calle San Juan de letran. I annonsen stod det att lägenheten hade en jacuzzi. Men givetvis kunde den inte användas då vi knappt kunde duscha.
Lägenheten hade knappt vatten. Detta var givetvis ett stort problem för oss under hela vistelsen. Man betalar dyra pengar och givetvis tillhör det en solsemester att kunna duscha, All elektricitet la av emellan också. Kolla upp detta om nu hyr av La Recepcion.
+46 34 951 357 021. De lovade per mail att ge oss pengar tillbaka men sen när vi kommit hem så ändrade de sig. Riktigt oseriösa uthyrare. Problemet var känt sen länge tydligen enligt grannen som träffat ett flertal personer som hyrt ut stället.

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Culture228644
Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

En plats med lite behagligare ljudnivå. Flera serveringar. Många bänkar under träd där man kan pausa en stund i värmen.

Datum för upplevelsen: oktober 2018
Tack boelw992
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Plaza de la Merced. På detta torg sitter Pablo Picasso själv på en bänk. Här fanns det många uteserveringar att välja bland. Gågatan ner mot hamnen utgick härifrån förbi bl.a. Picassomuseet, Cathedralen.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Taxhund