Eurostars Hotels
Booking.com103 US$
Expedia.com103 US$
Lol.travel109 US$
Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Hotellet em plats att sova på (litet rum).Minus med det var att att sängarna var hårda och att kuddarna luktade gammal svett, men efter klagomål så fick vi kuddarna utbytta. Kass tv (fysiskt och dåligt med kanalutbud) men gick ju bra att streama på datorn istället (kan väl tycka att hotell i EU bör ha CNN eller annan engelsktalande kanal).
Personal helt ok. Frukost dyr (8 EUR) betydligt billigare på fik runt hörnet med eget bageri.
Läget 5:a i betyg.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack thomasfG5376ZH
Omdömet skrevs 9 augusti 2018

Bra hotell om du på ett enkelt sätt vill besöka Malaga centrum.
Parkeringsgarage finns i närheten och i receptionen kan man låna cyklar.
Hotelstandarden är helt i nivå med vad man betalar för men frukosten något bättre än förväntan.

Rumstips: Välj ett rum några våningar upp så slipper du ljud från staden, samt tänk på att ett rum med utsikt också medför en högre ljudnivå.
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack GunnarP140
Omdömet skrevs 26 november 2017

Vi bodde här tre nätter i november. Hotellet låg ca 100-150 meter från tåget som tog oss till flygplatsen på 11 minuter. Personalen var trevlig och frukosten var fullt tillräcklig. Rummet var renligt men ganska litet. Wi-fi var gratis! Läget var bra och det tog ca 10 minuter att gå till gamla stan. Det tog ungefär lika lång tid att gå till hamnen. Utanför hotellet låg flera affärer och matställen. Vi hade ett tyst rum och var nöjda med vår hotellvistelse.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Lissi2014
Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Prisvärt hotell, med liten romantisk touch. Bra för affärsfolk, ok frukost. Trevlig och hjälpsam reception. Rena rum, sängen än amning hård. Bra air condition ca 30 min från flygplatsen och 7 min in till gamla stan.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack mikaelo403
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Bra klassiskt hotell med bra läge och bra frukost.
Nära till allt men ändå lugnt.
Trevlig personal perfekt för weekendresa om man vill bo centralt året runt.

Fräscha välstädade rum och bra frukost. Trevlig personal! Fri wifi!

Rekommenderas!

Datum för vistelsen: juli 2016