“Gå någon annan stans”

Rankad som nr 1 213 av 2 566 Restauranger i Málaga
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Dålig service, fick vänta jättelänge på att få beställa mat. Det var grus i salladen.
Ofräscha toaletter där papper saknades

Datum för besöket: februari 2020
Tack 10Ekum
oferplay_malaga, Otros på Lounge Bar Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2020

Hello 10Ekum,

We work very hard to offer a quality service as well as efficient, as our regular clients know.

Regards,

Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Vi åt lunch. Spansk omelette och räkor. Smakade riktigt bra. Läge i hamnen nära Centre Pompideau. Vita dukar. Uppvärmt under tak utomhus.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 463rogerp

Hello Roger P,

Thanks so much! We apreciatte your review a lot!

Best regards,

Omdömet skrevs 1 september 2019

Så tråkig mat, inte alls prisvärt. Personalen har noll intresse för dig som gäst. De glömde att vi beställt vin och det skulle ingå sås till rätten, men den uteblev. Gå någon annanstans

Datum för besöket: september 2019
Tack Relax275693
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Ett sällskap på 8 personer. En person får in maten 15 minuter innan dom andra. Sen får 5 personer in maten efter 15 minuter och dom sista två får vänta ytterligare 15 minuter. Kyparna bara springer rätt förbi hela tiden. Behövde säga till om di såserna 3 gånger för att få dom.

Gå inte hit

Datum för besöket: juli 2019
Tack Philip M
Omdömet skrevs 1 april 2019

Vi åt både Seafood paella och Sea Bass. Båda rätterna smakade mycket bra och innehöll rikligt tilltagna portioner. Paellan tillagas vid beställningen vilket tar ca 25 minuter. Snabb betjäning och en något stram men vänlig atmosfär.

Datum för besöket: mars 2019
Tack LennartP990
oferplay_malaga, Departamento de Comunicación på Lounge Bar Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2019

Good morning,

Thank you so much for all the information provided and for sharing your experience.

Best wishes,

Resenärer som tittade på Lounge Bar Plaza tittade också på

Málaga, Costa del Sol
Málaga, Costa del Sol

Besökt Lounge Bar Plaza? Berätta vad du tyckte!