Omdömet skrevs 11 december 2017

Hotellet ligger nära flygplatsen, bara några minuter med taxi eller en tågstation från flygplatsen. Golfbanan är lätt att gå och håller bra standard. Speciellt greenerna var bra.
Hotellet är bra men kommer ni sen kväll eller natt så kan ni mötas av ett kallt rum utan möjlighet att få igång värmen.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Paradores Hotels
Tack 166perl
ParadorMalagaGolf, Gerente på Parador de Malaga Golf, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2017

Kjære kunde:

Takk for at du valgte oss som reisemål i ditt siste opphold i Malaga, og for å overføre din mening gjennom dette mediet.

Oppvarming er koblet, men alle rommene har termostat for å regulere oppvarming.

Vi ville gjerne hjelpe deg hvis du hadde konsultert oss.

Med vennlig hilsen.

Marian Montero - direktør -

Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Bestämde att sova nära flygfältet efter en semester i Marbella. Och måste erkänna att detta var en glad överraskning. Hotellet håller hög kvalitet likaså restaurangen och annan service även golfbanan var en överraskning en av de roligar och mer lättspelade banorna i område. Kommer gärna tillbaka kanske då flera än en natt på Parador.

Bodde här: november 2017, reste ensam
Tack Kristian K
Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Mycket bra hotel för +55. Närhet till flygplats och Malaga stad. En mycket trevlig golfbana där medelgolfare som vi själva kan spela bra på. Fantastisk period att vara där i september. Varmt ca 25-27 grader, mestadels sol.

• Bodde här: september 2017, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Paradores Hotels
Tack 237lennartp
ParadorMalagaGolf, Gerente på Parador de Malaga Golf, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2017

Geachte klant:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij de Parador.

We zijn erg blij dat uw verblijf voldoet aan uw verwachtingen; we zullen blijven werken om u te verrassen.

Wij verwelkomen u graag opnieuw.

Affectionately.
Marian Montero - Directeur -

Omdömet skrevs 21 september 2017 från mobil enhet

Avslutade vår tripp med ett dygn på detta hotell med en 18 hålsrunda på banan. Hotellet ok med fina rum, frukost godkänd med det mesta man behöver, lunch också ok. Middagen var bättre med en skaplig meny. Kanske man förväntat dig lite bättre service, men ok om än lite långsam.
Ligger precis vid havet och ett fint pool område. Dock också nära flyget med plan på låg höjd i stort sett hela dan, dock inte störande på natten.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Leif171710
ParadorMalagaGolf, Gerente på Parador de Malaga Golf, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2017

Kära kund:

Tack för att du har tagit dig tid att dela med dig av din senaste erfarenhet hos Parador.

Vi är väldigt glada att ni haft alla tjänster i anläggningen och att din vistelse uppfyllde dina förväntningar.

Vi kommer gärna välkomna dig inom en snar framtid och vi kommer att fortsätta arbeta för förbättringar.

Kärleksfullt.
Marian Montero - Regissör -

Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Hotellet ligger på 5 minuters avstånd från flygplatsen, något som gör det till en upplevelse när planen går in för landning:). Rummen är stora, så även badrummen, med mycket fin uteplats. Frukosten är varierad, och ägg/omelett kan beställas. Trevlig lunchmöjlighet i Bistron efter en golfrunda. Närheten till golfbanan är perfekt.
Hotellets restaurang upplevde vi som mycket opersonlig och lite stökig, så vi valde att äta middag utanför hotellet. Hotellets läge är lite avsides, men via strandpromenaden når man restauranger inom 5-10 minuters promenad, och även Plaza Mayor ligger 10 minuters promenad bort med bra utbud av restauranger. Det går att hyra cykel, men dessa är så överprisade att vi undrar om någon någon gång hyrt dessa.

Personalen är trevlig, men inget mera. Bemötande på golfbanan var mycket trevligt och hjälpsamt! Golfpaketen är mycket prisvärda.

Vi kommer gärna tillbaka.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack SBMN1