Omdömet skrevs 5 november 2018 från mobil enhet

Mycket bra och rent och fint. Centralt och flygbussen ca 100 meter bort. Prisvärt. Perfekt badrum med badkar vilket kan vara gott ibland. Restauranger utanför men stänger man fönstret är det lugnt. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack amyzak54
Omdömet skrevs 17 augusti 2018

Beläget mycket nära stadskärnan och ca 15 minuters promenad till stranden. Stort och fräsch rum. Det enda jag skulle önska förbättring på var receptionistens kunskaper. Vi fick flera fel svar när vi till exempel frågade om butikers öppettider och om hur festivalen som var i Malaga just den veckan var planerad. Det gjorde att vi tyvärr missade shopping eftersom butikerna var stängda, och vi fick tyvärr ingen information om festivalen så vi missade även höjdpunkter där.
Det var rätt lyhört från korridoren vilket var lite jobbigt när berusade grannar kom hem.
Men i stort är detta ett prisvärt hotell!

Rumstips: Välj ett rum lite högre upp. Jag har bott här tidigare och fick då ett rum långt ner. Det var mörkare och hade ingen utsikt alls.
Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Sofiamalve
Omdömet skrevs 14 april 2018

Helt okej bugethotell på bästa läge, nära stranden och citykärnan men ändå lugnt. Rummet var litet och mörkt men fräscht. Personalen var trevlig och det var lätt att hitta hit eftersom flygbussen stannar precis utanför.

Datum för vistelsen: maj 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack Sofiamalve
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Läget är det bästa, men det är allt. Parkering i garage just utanför.
Trista rum. Stetna kunde knte öppnas pga alla duvir som satt på fönsterblecket mm mm.
Usel frukost. Uselt Wi-Fi. Personal som inte kunde engelska.
Inget ställe jag återvänder till!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Göran E
Omdömet skrevs 23 februari 2017

Hotell Venecia ligger centralt med ett utmärkt läge och nära till allt som är värt att besöka. Rummen varierar i storlek men är moderna och utrustade med det mesta som behövs på en resa. Balkong och kylskåp i rummet som var stort med bekväm dubbelsäng. Restaurangen/baren serverade utmärkt mat men frukosten var enkel. Personalen hjälpsam och trevlig och alla talar engelska. Hiss till alla våningar och rum mot baksidan är helt tysta.

Rumstips: baksidan tyst framsidan utmärkt utsikt
Datum för vistelsen: januari 2017
  • Restyp: Reste ensam