Omdömet skrevs 18 december 2018

Sängen var katastrofal= mycket hård, jag kunde inte sova alls. buller från huvudled nere var påtaglig. Isolering av skjutdörren är lika med noll. Ok utsikt från högsta våningen. Rummet var annars lagom stort, frukost var bra.
Internet avslutades 5 timmar innan check out?!?! Expired... :/

Rumstips: Nära till strand och buller
Datum för vistelsen: december 2018
Tack bokss
SohoL4, Recepción på Hotel Soho Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2019

Dear Mr. Bokss, thank you very much for sharing with us his impressions on the Soho... Sorry for not reaching your expectations this time. We will do our best to improve in all aspects. Kind regards

Omdömet skrevs 28 november 2018 från mobil enhet

Någorlunda ok hotell i utkanten av stadskärnan. Man får nästan det man betalar för. Rummen är välstädade men slitna. Hela hotellet behöver en renovering. Vi hade ett rum med utsikt mot poolen och havet. Vi hade många små irriterande flugor i badrummet. Ibland kom det en doft av avlopp från badrummet. Inte så trevligt. Hotellets höjdpunkt är frukosten, baren och närheten till havet. Vi kommer nog inte tillbaka till detta hotell.

Tack Mrs_Parri
SohoL4, Director de Relaciones Públicas på Hotel Soho Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2019

Dear guest, thank you very much for sharing with us his impressions on the Soho Boutique Las Vegas. We will do our best to improve in all aspects. Kind regards

Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Rum med balkong mot havet, ett måste, gärna högt upp. Hotellet har en lunchbar bredvid polen på dagarna, mycket bättre än strandrestaurangerna. 5 busslinjer till centrum utanför hotellet, promenad c:a 30 min. Utmärkt frukost Mycket trevlig personal. Rent och snyggt, väl rengjord pool. Nära till stranden via utgång vid poolen.

1  Tack 629lennartw

-Dear Lennart, thank your wonderful valuation. The staff is glad to read that your experience with us has been memorable and expects to have the pleasure of welcoming you soon back to his new home in Malaga. Receive our warmest greeting

Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Ett väldigt bra hotell för en övernattning innan flygresan hem. Nära stranden och med en pool och poolbar. Rummet var absolut tillräckligt stort för oss tre med en fantastisk egen terass med utsikt mot havet, stranden.

Tack Zebran

Dear Zebran, thank you very much for taking a few minutes to share with us the valuation of your stay. We are glad to know that you enjoyed our central location. The whole team is at your disposal for anything you may need. Waiting to welcome you again soon. Kindest regards,

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Ett väldigt trevligt hotell. Lugn och skön stämning. Hade utsikt mot havet, väldigt avkopplande. Fantastisk trevlig personal vid frukosten!! Bra frukost. Nära till stranden. Fin strandpromenad. Buss utanför hotellet om det är för varmt att gå. 1.3 €.Återkommer gärna

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 209ulrikas