Omdömet skrevs 11 januari 2018

Vi fick två dubbelrum med dörr emellan som visade att man gjorde det lilla extra för att göra vår vistelse så bra som möjligt. Rummen var stora, sängarna gick att dra isär, vilket vi uppskattade. Rent och fint var det också. Frukosten riklig med både varma och kalla rätter inkl Tortilla, serranoskinka och smakrika tomater.
Liten olägenhet var takdusch, men å andra sidan fick vi duschmössor och det gick att parera utan att bli blöt om håret annars också. Större olägenhet var trappstegen upp till receptionen, men personalen var rask med att bära väskorna i alla fall. De var också tillmötesgående i övrigt på alla sätt. Lyhört var det men å andra sidan inte mycket väsen under natten, så när som sophämtningen
Läget var suveränt med flygbussen alldeles kvarteret bort och stadskärnan och hamnen likaså
Sammanfattningsvis kunde vi nog inte önska bättre!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack gittan100
Omdömet skrevs 2 april 2017 från mobil enhet

Centralt och fint hotell. Fina och stora rum med sköna sängar, samt rymliga badrum. Ännu ett plus var frukostbuffén som var fantastisk. Personalen var mycket trevlig och väldigt hjälpsamma. Här kommer jag utan tvekan att bo igen nästa gång jag besöker Malaga :-)

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack fridakro
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Min favoritstad. Här finns allt. Bra shopping, restauranger, barer och en lång fin, härlig strand bara en lagom promenad från centrum. Hotellet har perfekt läge och nära till allt. Ligger på en sidogatan till stora gågatan i centrum med den pampiga katedralen alldeles runt hörnet.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Maria L
Omdömet skrevs 17 maj 2016 från mobil enhet

Jag hade förberett mig på att don curro skulle vara lite sunkigt, men det var över all förväntan. Fräscht badrum och säng. Den var hård som jag gillar. Kudden lika så.
Frukosten var inget speciellt, men allt en svenne banan önskar fanns - flera sorters bröd och pålägg, tårta och kakor och något undermåligt kaffe i automat. Det fanns även engelsk frukostbuffé.

Bor man på don curro ska man inte missa grannhotellets takterrass och servering där "oppe".

Datum för vistelsen: maj 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack Daniel L
Omdömet skrevs 7 april 2016

Väldigt lyhört, kl.05 börjades med flytt av möbler eller någon sorts vagn i korridoren, i rummen var det flytt av sängar, stolar eller annat även kl.00 eller 01 på morgonen. Kuddarna är obekväma och sängarna väldigt hårda. Filtar mellan lakan som täcken, bad om extra kuddar, de pekade på dekorationskuddarna man hade på sängen och satte örngott på dessa. Man fick vänta på ett ledigt bord vid frukost och vi kom dit kl.8.30 och testade komma även senare eller tidigare, samma problem varje morgon. Kaffet är inget vidare, frukost utbud ok, man klarar sig. Dyrt och inte prisvärt, med tanke på ryktet. Väldigt rent dock, rent av extremt rent.

Rumstips: rum 711,712 eller 611,612 kan rekommenderas, bra läge, utsikt, mindre ljud från gatan nedanför
Datum för vistelsen: april 2016
Tack vamo38