“Katastrof”

Rankad som nr 426 av 2 565 Restauranger i Málaga
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Centro
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Dålig service, riktig dålig mat, beställde en entrecote som mer såg ut som en skosula än en saftig köttbit. Kommer aldrig gå dit igen eller rekommendera denna restaurang till någon

Datum för besöket: februari 2020
Tack 779patrikn

Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Jättebra, vi åt sjötunga, tonfisk, två ungdomar åt kanonfin pasta.
Mycket trevlig service.
Mest spanska gäster.

Datum för besöket: november 2019
Tack mattse2019
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Vi startade med avocado med räkor! Fantastiskt gott! Biff stroganoff var också helt perfekt! Maten är utsökt tyvärr inte servicen! Inte glada o trevliga! Vi var noga med att be dom ta bort brödet som redan låg på bordet! Brödet kom trots detta på notan. Efter tillsägelse till sur personal kom samma nota tillbaka! Tog mycket länge innan den rätta notan kom! Beklagligt! Tack vare god mat blir det medelbetyg!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack tommys445
Omdömet skrevs 5 september 2018 från mobil enhet

Åt en mycket god chateaubriand och ett mycket gott vin till en fantastisk service!
Väl värd att besöka denna gränd!!

Datum för besöket: september 2018
Tack lindasL6146CY
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Åt en kyckling som var extremt fantasilös. Servicen var allmänt dålig. Tog 20 min för dem att hämta majonnäs...

Datum för besöket: juli 2018
Tack Filip R

Resenärer som tittade på El Trillo tittade också på

Málaga, Costa del Sol
Málaga, Costa del Sol

Besökt El Trillo? Berätta vad du tyckte!