El Zagalillo Pinchos & Drinks & Pescaito
Rankad som nr 1 956 av 2 587 Restauranger i Málaga
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Bra tapas till ett bra pris. Vi tog in lite blandat, grillade räkor med vitlök och de var riktigt bra, provade även kycklingen i curry som var helt ok, testade mini-hamburgare med getost som kan rekommenderas. Hit går lokalbefolkningen och det var det som blev avgörandet för oss.

Datum för besöket: februari 2020

Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Datum för besöket: december 2019
Omdömet skrevs 10 november 2019

Datum för besöket: november 2019

Resenärer som tittade på El Zagalillo Pinchos & Drinks & Pescaito tittade också på

Málaga, Costa del Sol

Besökt El Zagalillo Pinchos & Drinks & Pescaito? Berätta vad du tyckte!