“Supertrevlig lunch”
Omdöme om D’Platos

D’Platos
Rankad som nr 273 av 2 645 Restauranger i Málaga

Perfekt DTD när regnet föll. Bra service, god mat, trevlig ambiance. Fräscht och contemporary, bra kvalitet på allt. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack jensterhed

Omdömet skrevs 10 februari 2020

Det här stället ligger mitt i smeten och serverar tapas och annat med en liten extra touch. Bra service och trevlig uteservering med en aning eftermiddagssol. Gott och lite dyrare än medel. Rekommenderas!

Datum för besöket: januari 2020
Tack desterttracker
gourmedia, Dueño på D’Platos, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Tack så mycket för att du kom till D´Platos under din vistelse i Malaga och för din recension. Vi är glada över att tapas var enligt din önskan.
En hälsning.

Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Verkar vara en ny restaurang. Mest ungdomar och en meny som passar de flesta. Bra mat till bra priser. Mycket rätter som det går att dela på. Ok priser.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack PieterK825
Omdömet skrevs 28 oktober 2019

Supergod mat, vi åt både skaldjur o pasta , fisk o kött, trevlig personal. Rent o snyggt.Vi kommer att besöka igen. Har bokat bord.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Lena Å
Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med fantastiska tapas, fräsch mat, snygg restaurang med fin inredning, kul ide’ med handfaten och trevlig personal med rimliga priser

Datum för besöket: oktober 2018
Tack EvaL736
Manuel S, Director de Relaciones Públicas på D’Platos, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018

Tack för ditt besök och dela din åsikt om oss. Vi hoppas att du kan komma tillbaka snart.

Hälsningar,
D´Platos Granada 51

Resenärer som tittade på D’Platos tittade också på

Besökt D’Platos? Berätta vad du tyckte!