Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

Nästan omöjligt att hitta hit trots att det ligger nära flygplatsen. När vi kom hit på lördag kväll var all servering stängd å vår bokning försvunnen. Vi fick gå till en mack som var det enda stället som var öppet å köpa ngt att äta. Rummet som vi fick var dock helt ok.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack gnsk2016
Julio_General_Man, Director General på Campanile Malaga, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2016

Dear gnsk2016,

Thank you for sharing your opinion about your stay in our hotel. If you did not find the way to the hotel, you could have phoned to the hotel so that we could give you some instructions on how to get here. Regarding the Restaurant is closed during the weekend but we have a snack menu available.

We hope that your next visit will be better for you.

Regards

Omdömet skrevs 28 juli 2013

Bodde på Campanile Malaga 1 natt i mars 2013.
Valde detta hotell då vi landade i Malaga klockan 2 på natten och inte orkade åka in till Malaga centrum så sent.
Hotellet ligger ca 5 min med taxi från flygplatsen. Ska man sedan som vi in till Malaga dagen efter så går det buss 5 min promenad från hotellet så det var väldigt bra.
Rummen var bekväma med dubbelsäng, soffa och en stor tv. Även kaffe och te var ett stort plus på morgonen!

Perfekt hotell om man landar sent på kvällen eller har en tidig avgång.

Datum för vistelsen: mars 2013
Tack Hawkeye8888
Omdömet skrevs 22 augusti 2012

Mycket trevlig personal och fräscha rum. Laura i baren/receptionen var supertrevlig och hade ett bra bemötande. Rummen ser ut som på bilderna och toaletten var mycket bra.

Omgivningen är kanske inte den vackraste med en bensinstation och ett fält intill. Dock nära ett riktigt stort outlet-center.

Datum för vistelsen: augusti 2012
Tack t3m0
Omdömet skrevs 21 augusti 2012

Väldigt fräscht hotell med snygg design. Rummen är lagom stora också dem väldigt fräscha och designinriktade. Väldigt nära ett stort shoppingcenter med restauranger, bio och affärer också till flygplatsen (Málaga Airport). Bra prisklass och perfekt att sova på om man kommer sent med flyget eller ska flyga tidigt morgonen efter.

Datum för vistelsen: juni 2012
Tack LittleALJO
Omdömet skrevs 16 juli 2012

Hotellet överraskade med snygg design och vänlig betjäning. Rummet var tyst och sängarna otroligt bekväma. På veckoslutet serveras dock ej middag på hotellets restaurang, vilket kom som en otrevlig överraskning för två trötta och hungriga gäster. Nära finns dock ett shoppingcenter med några restauranger.

Datum för vistelsen: juli 2012
Tack Ipumaria