“Utmärkt fin lägenhet”
annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om Monte Sancha

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

8 omdömen
3 omdömen om hotell
“Utmärkt fin lägenhet”
Omdömet skrevs 19 september 2018 för en vistelse i september 2018

Vi bodde en vecka i denna lägenhet i september 2018. Lägenheten är utmärkt, 2 stora sovrum, 2 badrum, stort vardagsrum, fint och modernt kök med all utrustning. Liten men tillräcklig och trevlig balkong. Noggrant städad.
Inget saknades.
Området Malaguleta är lugnt och trevligt. Nära till stranden och gångavstånd till Málagas hamn och centrum.
Observera dock att lägenheten ligger i ett högt område. Brant väg upp eller en stentrappa på 95 steg.

Datum för vistelsen: september 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera