Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Enkelt hotell med bekvämt rum. Används oftast för tidiga resenärer från Malaga. Ligger lite off och har ingen shuttle till flygplatsen. Bekväma sängar och badrum med dusch. Tidig liten frukost finns så man kan kasta sig i taxin till flygplatsen med lite i magen.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack 214hansc
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Kundtillvänlig
Har restaurang som serverar utsökt hamburgare
Snabb service i restaurangen
Har bar

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Plimpan
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Bedrövligt läge, finns INGET i närheten. Ingen shuttle till flygplatsen, trots att det är ett utpräglat flyghotell. Inte särskilt trevlig och absolut inte speciellt rent. Bastuvarmt på rummet trots 11 grader utomhus och den tidiga frukosten är torftig. Nä, kommer inte tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack annabu79
Omdömet skrevs 10 oktober 2017

Väldigt nära flygplatsen men det är inte helt lätt att promenera dit. Man måste korsa stora vägar och rondeller. Hotellet rekommenderar taxi men det kostar 15 euro, medan det bara tar en kvart att gå. Hotellet är fräscht och personalen trevlig. Smidigt att ta sig med buss till Malaga Centrum utnaför hotellet. Det kostar 3 euro medan en taxi går på 15-20 euro.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack eleonorb205
Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Vi var mycket nöjda med rummet och hotellet som helhet. Vi kom sent och åkte tidigt. Rummet var fräscht och med riktigt sköna sängar. Frukosten var ok, inte mer än så. Funkade absolut för en natt! Vi kan gärna återkomma dit vid annat tillfälle. Bra pris på övernattning dessutom!

Datum för vistelsen: september 2017
Tack HelvinaB