“Fantastisk resturang”

Rankad som nr 9 av 543 Restauranger i Estepona
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, man känner sig välkommen, igenkänd och betydelsefull. Maten är fantastisk och servisen femstjärnig. Hela familjen är utom ordentligt nöjda!

Tack 00lisalisa00
Chilli E, Manager på Restaurant Chilli Estepona, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2018

Dear Sir,
Thank you for your review! We hope to see you soon!
The Chilli Estepona Team

Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe, lite knepigt att ta sig till gående från diana hotell:)
God mat trevlig personal. Ok priser.
Både indiskt och tex mex.

Tack Håkan C
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Mycket god mat, både den Indiska och den Mexikanska. Trevlig personal, snabb service båda gångerna vi var där.

Tack Peter K
Omdömet skrevs 9 juli 2017

Mycket trevlig och välkomnande personal. Perfekt avvägda smaker på rätterna och inte för starka - går att välja styrka. Enda stället vi besökte 2 gånger under vår semestervecka. Rekommenderas starkt!

Tack Berit Z
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Otroligt gott! Restaurang med både indisk och mexikansk mat. Jättegott, bra portioner och personalen trevlig och personlig.

Tack Malin K
vbchilli, Owner på Restaurant Chilli Estepona, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017

Dear Guest,
Warm greetings from Restaurant Chilli on behalf of team chilli.We want to thank you for giving us feedback,your kind words of praise and encouragement means a lot to us.
We delightfully await your next visit to Restaurant Chilli.
Thank you
Best Regards
Raj

Resenärer som tittade på Restaurant Chilli Estepona tittade också på

Estepona, Costa del Sol

Besökt Restaurant Chilli Estepona? Berätta vad du tyckte!