“Omväxlande ”

Rankad som nr 9 av 539 Restauranger i Estepona
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Mycket god mat, både den Indiska och den Mexikanska. Trevlig personal, snabb service båda gångerna vi var där.

Tack Peter K

Omdömet skrevs 9 juli 2017

Mycket trevlig och välkomnande personal. Perfekt avvägda smaker på rätterna och inte för starka - går att välja styrka. Enda stället vi besökte 2 gånger under vår semestervecka. Rekommenderas starkt!

Tack Berit Z
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Otroligt gott! Restaurang med både indisk och mexikansk mat. Jättegott, bra portioner och personalen trevlig och personlig.

Tack Malin K
vbchilli, Owner på Restaurant Chilli Estepona, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017

Dear Guest,
Warm greetings from Restaurant Chilli on behalf of team chilli.We want to thank you for giving us feedback,your kind words of praise and encouragement means a lot to us.
We delightfully await your next visit to Restaurant Chilli.
Thank you
Best Regards
Raj

Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Supergott och bra personal.
Både den mexikanska och indiska menyn var toppen och restaurangen väl värd att besöka!

Tack Jenny T

Dear Guest,
We delightfully await your next visit to Restaurant Chilli.
Thank you
Best Regards
Raj

Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Gick hit i sällskap av sju och vi blev alla jättenöjda, både barn o vuxna! Vi ska vara här i två veckor och kommer komma hit minst en gång till.

Tack Marica A
vbchilli, Owner på Restaurant Chilli Estepona, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Thank you so much for visiting us and leaving an honest review.
We hope to see you soon!
Team Restaurant Chilli

Resenärer som tittade på Restaurant Chilli Estepona tittade också på

Estepona, Costa del Sol

Besökt Restaurant Chilli Estepona? Berätta vad du tyckte!