Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

4 stjärnor med viss tvekan. Frukost bra, poolen och baren bra, gymmet dåligt, reception med bra service, dålig strand med ingen möjlighet till promenad. Rummen och sängarna riktigt bra, men ej topnotch. Ca 1500m till externa restauranger dvs ca 25min till schysta matplejs(värt att gå!). Genomgående God service.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack mashavet
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones Públicas på H10 Estepona Palace, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Dear Guest,
Thank you for choosing us for your stay, for taking time to share your experience and also for rating us.
We are glad to hear that you enjoyed your room, the breakfast as well as the bar and that you liked our service.
We regret that the public beach does not meet your expectations, but it is a natural environment that the authorities do not allow us to modify.
We would love to be able to welcome you again.
With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

Omdömet skrevs 25 oktober 2017

Vi fick problem vid incheckning min fru hade ej passet men jag och vi hade betalt rummet flera månader tidigare men tillslut godkände han min frus körkort, vi fick rum 266 som vi fick hjälp att hitta till av en städpersonal, rummet var bra med 2 stolar i en liten grupp, WiFi fungerade bra, toaletten var riktigt fräsch, kylskåpet var tomt fanns inte ett par flaskor vatten, sängen mycket hård, platt TV, värdeskåp ingår ej, musik spelades till ca 12.00 och var mycket störande, frukosten var mycket bra fanns allt, svårt med parkering men det finns!

Rumstips: Hög musiknivå som stör, kolla i receptionen!
Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack 678larsl
H10EsteponaPalace1, Subdirector på H10 Estepona Palace, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2018

Dear customer,
Thank you for choosing us for your stay, rating us and for sharing your opinion.
Yes, the law in Spain states that guests must identify themselves with identification documents valid in Spain (Passports and European ID cards). This is why we had to ask to the authorities if a driving licence from Sweden was valid to register you as we do not want to commit any legal infraction.
We are happy that the room, facilities and services were of your liking.
The minibar service in our hotel is a la carte and on demand, this is why you found the minibar fridge empty.
All mattresses had been changed in the last year to this, so we do not understand how you found it so hard. Nevertheless just by letting us know we would have offered a solution. That’s what we are here for.
And to avoid problems finding parking, the hotel possesses a garage service at a fair price.
It will be a pleasure to welcome you again.
Kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

Omdömet skrevs 14 juni 2017

Firade påsk på Estepona Palace Hotell.Vi hade det underbart jag och min man.
Vi hade uppgraderat oss till Privilege rum och det var värt pengarna.
Vi hade ett stort ljust rum på sjätte våningen, med stor balkong och utsikt över Gibraltar och Afrika.Bekväma sängar och hemtrevligt inrett.

All heder till all personal som gjorde sitt bästa för att gästerna skulle trivas.Inget var omöjligt ,alla var hjälpsamma.Tack till er alla och vår semester var bra på alla sätt.

Mat och dryck som serverades i buffe'form var varierande och smakfull.
Trevliga upplägg och maten hanterades proffsigt.

Vi promenerade till Estepona hamn,ca 1,5km.Där finns mysiga restauranger som vi besökte.Tog en taxi till gamla stan och besökte Orkid´eparken vilket var sevärt.

Vi trivdes så bra i Estepona,en spansk stad i Andalusisk anda, som passar oss bra.
Vi ska flytta till Spanien nästa år,kanske blir det Estepona.

1  Tack Grekland2014
H10EsteponaPalace1, Subdirector på H10 Estepona Palace, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2017

Kära kund,

Tack för att du valde oss för din vistelse, för att ta tid att dela med dig av din erfarenhet och för att betygsätta oss.
Vi är glada att du haft din vistelse.
Vi hälsar gärna dig i ditt nästa besök och hälsningar på uppdrag av hela H10 Estepona Palace-laget.

Omdömet skrevs 18 maj 2017

Vi bodde här två nätter och hade hotellet som utgångspunkt för utflykter i området, vilket var ett perfekt läge för detta. Hotellet hade ett bra läge vid en strand, men låg långt från själva staden Estepona. Vi inkluderade halvpension i vår vistelse och tyckte att detta var prisvärt och bekvämt. Middagsbuffén var helt ok, men standarden varierade mellan de två kvällarna. Frukostbuffén var mycket bra, med ett fantastiskt utbud av färskt bröd och bakverk.
Rummet var välstädat och fräscht, lugnt och tyst. Vid bokningen valde vi ett rum med utsikt över trädgården, men det visade sig vara utsikt över ett igenvuxet dike, vilket vi kanske inte hade förväntat oss!
Ett hotell jag kan tänka mig att återvända till vid genomresa i området.

Tack 99ariam
H10EsteponaPalace1, Subdirector på H10 Estepona Palace, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017

Omdömet skrevs 17 maj 2017

Personalen och alla tjänster hotellet erbjuder är på hög nivå . Det är rent överallt, stora ytryme där man kan koppla av, maten är superb och en gång till - personalen ! Vilka vänliga och engagerade personer. Man känner sig välkommen! Tack!

Tack 7008Simba