Omdömet skrevs 25 oktober 2017

Vi fick problem vid incheckning min fru hade ej passet men jag och vi hade betalt rummet flera månader tidigare men tillslut godkände han min frus körkort, vi fick rum 266 som vi fick hjälp att hitta till av en städpersonal, rummet var bra med 2 stolar i en liten grupp, WiFi fungerade bra, toaletten var riktigt fräsch, kylskåpet var tomt fanns inte ett par flaskor vatten, sängen mycket hård, platt TV, värdeskåp ingår ej, musik spelades till ca 12.00 och var mycket störande, frukosten var mycket bra fanns allt, svårt med parkering men det finns!

Tips för att välja rum: Hög musiknivå som stör, kolla i receptionen!
  • Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack 678larsl
H10EsteponaPalace1, Subdirector på H10 Estepona Palace, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2018

Dear customer,
Thank you for choosing us for your stay, rating us and for sharing your opinion.
Yes, the law in Spain states that guests must identify themselves with identification documents valid in Spain (Passports and European ID cards). This is why we had to ask to the authorities if a driving licence from Sweden was valid to register you as we do not want to commit any legal infraction.
We are happy that the room, facilities and services were of your liking.
The minibar service in our hotel is a la carte and on demand, this is why you found the minibar fridge empty.
All mattresses had been changed in the last year to this, so we do not understand how you found it so hard. Nevertheless just by letting us know we would have offered a solution. That’s what we are here for.
And to avoid problems finding parking, the hotel possesses a garage service at a fair price.
It will be a pleasure to welcome you again.
Kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

Omdömet skrevs 14 juni 2017

Firade påsk på Estepona Palace Hotell.Vi hade det underbart jag och min man.
Vi hade uppgraderat oss till Privilege rum och det var värt pengarna.
Vi hade ett stort ljust rum på sjätte våningen, med stor balkong och utsikt över Gibraltar och Afrika.Bekväma sängar och hemtrevligt inrett.

All heder till all personal som gjorde sitt bästa för att gästerna skulle trivas.Inget var omöjligt ,alla var hjälpsamma.Tack till er alla och vår semester var bra på alla sätt.

Mat och dryck som serverades i buffe'form var varierande och smakfull.
Trevliga upplägg och maten hanterades proffsigt.

Vi promenerade till Estepona hamn,ca 1,5km.Där finns mysiga restauranger som vi besökte.Tog en taxi till gamla stan och besökte Orkid´eparken vilket var sevärt.

Vi trivdes så bra i Estepona,en spansk stad i Andalusisk anda, som passar oss bra.
Vi ska flytta till Spanien nästa år,kanske blir det Estepona.

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
1  Tack Grekland2014
H10EsteponaPalace1, Subdirector på H10 Estepona Palace, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2017

Kära kund,

Tack för att du valde oss för din vistelse, för att ta tid att dela med dig av din erfarenhet och för att betygsätta oss.
Vi är glada att du haft din vistelse.
Vi hälsar gärna dig i ditt nästa besök och hälsningar på uppdrag av hela H10 Estepona Palace-laget.

Omdömet skrevs 18 maj 2017

Vi bodde här två nätter och hade hotellet som utgångspunkt för utflykter i området, vilket var ett perfekt läge för detta. Hotellet hade ett bra läge vid en strand, men låg långt från själva staden Estepona. Vi inkluderade halvpension i vår vistelse och tyckte att detta var prisvärt och bekvämt. Middagsbuffén var helt ok, men standarden varierade mellan de två kvällarna. Frukostbuffén var mycket bra, med ett fantastiskt utbud av färskt bröd och bakverk.
Rummet var välstädat och fräscht, lugnt och tyst. Vid bokningen valde vi ett rum med utsikt över trädgården, men det visade sig vara utsikt över ett igenvuxet dike, vilket vi kanske inte hade förväntat oss!
Ett hotell jag kan tänka mig att återvända till vid genomresa i området.

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack 99ariam
H10EsteponaPalace1, Subdirector på H10 Estepona Palace, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017

Omdömet skrevs 17 maj 2017

Personalen och alla tjänster hotellet erbjuder är på hög nivå . Det är rent överallt, stora ytryme där man kan koppla av, maten är superb och en gång till - personalen ! Vilka vänliga och engagerade personer. Man känner sig välkommen! Tack!

• Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack 7008Simba

Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Möts av ett glas bubbel!
Bodde bara en natt här. Stor balkong med fin utsikt. Härligt stort poolområde. Stor frukostbuffé för alla smaker. Fanns även mat till glutenallergi. En brödbuffe, en med massa frukt, en varm station där man kunde beställa omelett som önskas, crepes och english breakfast stil.
Varmt rekommenderas!

Bodde här: maj 2017, reste som ett par