Omdömet skrevs 15 februari 2017

Trevligt vänligt hotel med bra mat, fina sälskapsutrymme och dans och underhållning ett par ggr i veckan. Polområdet är väl tilltaget och det finns även gym och inomhuspool.
Olika storlekar på rummen men vi bytte från ett större till ett mindre rum med sol och utsikt över poolen, det var rejält tilltaget.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack eva L
Omdömet skrevs 7 december 2016

Bra resort som har det man behöver.
Ganska enformig men fräsch buffé.
Man behöver ha hyrbil om man vill se något annat än resortområdet.
Trevlig tempererad inomhuspool.
Ca 45 minuter till Gibraltar eller Malaga.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack 153staffanb
Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Bra hotell med bra buffé. Omväxlande bufféer.
Trevligt poolområde.
Städningen i rummen var bra.
Trevlig personal.

Utsikten mot havet kostade extra. Med utsikten fick man också en musikupplevelse vissa kvällar fram till klockan 23.30.
Hotellet låg på en isolerad plats i ett exklusivt villa område. Om du söker det genuina Andalusien och vill gå ut och känna på atmosfären så bör välja ett annat hotell.
Sandstranden bestod av vassa stenar, badskor var mer el mindre ett måste.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Håkan R
Omdömet skrevs 24 september 2016 från mobil enhet

Vi var där på gruppresa och gjorde utflykter varje dag, så vi utnyttjade inte hotellets faciliteter så mycket. Utomhuspoolen var skön men det var lite krångligt att bada i havet på grund av stenig strand. Maten var helt ok för att vara buffé. Ett stort plus för att buffén också varierade mellan dagarna. Dessutom trevlig personal.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Tove H
Omdömet skrevs 23 september 2016

Bra hotell med dito restaurang. Fint hotellområdet med pool restaurang samt olika aktiviteter. Mindre bra att det trots strandläge var svårt att bada i havet.
Snyggt och rent, rummen i bra storlek, trevlig personal.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Stig A