“God mat och service”
Omdöme om La Pampa

La Pampa
Rankad som nr 26 av 550 Restauranger i Estepona
Kök: Spanskt
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 oktober 2016

Em mysig resturang med familjär miljö och en bra service, vi var 4 st och alla var nöjda med sina matval. Återkommer gärna vid tillfälle.

Tack Helena J

Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

Riktigt bra råvaror på det här stället. Vi beställde oxfilé och entrecote och njöt av varenda tugga! Väldigt bra vin och personal som lyfte vistelsen ännu mer.

Tack Lillemor S
Omdömet skrevs 13 april 2016 från mobil enhet

Bra restaurang i området. In grnom trädörren och så möts du av en häftig inredning.

Maten är rätt bra och personalen vänlig.

Fin spansk restaurang och helt okej om du befinner dig i området :)

Tack Jollpan
Omdömet skrevs 25 mars 2016

Efter en liten rundvandring inne i Estepona kom vi till La Pampa. Utan vännen hade vi inte hittat. Enkel dörr utifrån. Bra service, mycket goda Gambas pil pil och därtill gott vin. Kan rekommenderas.

Tack Mike H
Omdömet skrevs 27 mars 2014

Underbar restaurang med fantastisk mat o trevligt vänligt bemötande.
Interiört har den väldigt hög mysfaktor

• Atmosfär
Tack Bjoros_13

Resenärer som tittade på La Pampa tittade också på

Estepona, Costa del Sol

Besökt La Pampa? Berätta vad du tyckte!