“Strandnära lägenhet i Cadiz”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Terraza
Baño
Baño
VISTAS
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Odyssey74 ...
1 omdöme
“Strandnära lägenhet i Cadiz”
Omdömet skrevs 25 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Lägenheten på tredje våningen har två sovrum, ett vardagsrum, kök och en balkong där vi satt tre personer på kvällarna. Vi utnyttjade möjligheten att komma till stranden som låg mycket nära. Vi parkerade vår bil under fotbollsstadion - vilket var mycket praktiskt (avstånd 200 meter). Vi använde inte bilen på hela veckan. Man kunde lösa en periods parkering på 8 dagar (46 euro), vilket var billigt. Sedan åkte vi buss hela tiden vart vi skulle i stan.
Mercedes är en charmerade värdinna och hennes husvärd "Javier" löser alla problem. Vi är jättenöjda med allt och vår dotter som varit i Cadiz sex gånger tyckte både läget och lägenheten var perfekt.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
OnAir8139 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 10 september 2018 för en vistelse i augusti 2018

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Elohabibi
Badajoz, Spanien
2 omdömen
Omdömet skrevs 20 juni 2017 för en vistelse i juni 2017

Svar från företaget
jul 19 2017
Gracias Elo, por tu comentario y valoración. Ha sido un placer alojarte en el apartamento, tomo nota y pondré la mesita en la terraza.
Un saludito
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera